elinelvira

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Elin - 22 augusti 2009 12:53

hellu..

om typ 10min så kommer hunden.ISCH

det ska bli så kul!

under förmidagen har jag bara slappat och har nu kommigt halvägs på min nya bok:)


Här kommer en bild på Ashley Greene och Rachelle.

Jag vet inte vilken tidning bilderna är för eller så men dem är så otroligt fina.



Av Elin - 22 augusti 2009 11:04

Hejsan hoppsan!


Jag väntar fortfarande på att hunden ska komma men jag vet inte när den kommer.

Så jag har lite långtråkigt,men helt okej, jag kan ju sitta här vid datorn:)

Det har regnat sen i går kväll,hela natten och hela morgonen.

Men nu ser det ut som om det har slutat för gott(asså bara för idagXD)

så man kanske ska gå en promenad med hundarna...?

Jag hittar på nått.


Kramisar från mig.

Av Elin - 22 augusti 2009 10:15

hejsan, nu har jag gjort en scrapblog.

Jag är inte så bra och jag har precis börjat fatta men det är kul!

 Här har jag lyckats få ihopp något:)

OBS! det är två sidor;)


 


Av Elin - 22 augusti 2009 08:59

Hejsan svejsan!


Nu hade jag thallonänkt att göra om bloggen

Men jag vet inte riktigt hur....

Det blir ju snart höst och lite murrigt men det blir nog inte så bra...

Vi fär se hur jag gör:)


Kram elle

Av Elin - 22 augusti 2009 08:47

Hellu

Jag vaknade för ungeför 10 min sen.

Och jag har fortfarande inte smällt det där med hunden!

Men gud vad jag längtar tills den kommer....


Jag hittade en liten rob artikel:


Nakenscen med Robert Pattinson! Visste ni att Robert Pattinson från Twilight inte har världens bästa självförtroende? I filmen New Moon kommer det att vara en romantisk scen med kyssar, där han klär av sig inför Kristen Stewart. Han tyckte att det var allt annat än bekvämt.
- Det var så obehagligt att göra det. Det är verkligen pinsamt, säger han till entertainmentwise.com.


Det var kanske inte världens bästa men aja.Menjag kan inte komma på vart "nakenscenen" skulle vara?!kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards