elinelvira

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Elin - 10 september 2009 22:23

Hellu..

Nu är det dags för mig att säga God natt.

Jag slutar ganska tidigt i morgon ca kl halv2 men jag tror att jag ska vara med en kompis så jag är nog hemma vid middag:)

Idag har varit en helt okej dag för mig, inge speciellt har hänt.


Dream sweet


Kram elle

lilablomma  

Jag tyckte att bilden var fin:) jag älskar lila och rosor så det var ganska passande.

Av Elin - 10 september 2009 20:00

Hellu:)

Nu ska jag snart kolla på Idol, men innan så kommer lite kul fakta.


Jag tror inte det är så många som vet om det här men om man gillar twilight så kan det vara lite kul.

jo jag hittade en interjuv med Amanda Seyfried(mamma mia, mean girls) och hon berättade att hennes allra bästa kompis var Nikki Reed.(Rosali hale i Twilight)

Det visste inte jag. Visste ni?

Hon är verkligen kompis med många kändisar i Hollywood.


Ja nu har Idol börjat så Chio.


Abrazho Elle.

Av Elin - 10 september 2009 19:45

Hellu

Nu var det på tiden att det skulle bli en ny omröstningGlad

Men först ska jag visa er resultaten på den förra.


Frågan var: vilken film är bäst?

 High school musical ( 1,2,3)    7.1%

 Twilight                                 50%

 Hairspray                               0%

 step up (1,2)                         7.1%

 kocken                                   0%

 Honey                                    0%

 Marley and me                        7.1%

 sex and the city                      0%

 sagan om ringen(1,2,3)           7.1%

 Harry Potter(1,2,3,4,5,6)        21.4%


hehe ja det var ju Twilight som vann ganska över lägset:)

Det var 14 personer som röstade. Tack alla:)


Nu till en ny omröstning:


Den jag gillar bäst i Vänner är:


Ross

Monica

Joey

Phoebe

Rachel

Chandler


Det är bara att börja rösta:)

Det kommer att bli jätteroligt att se vam ni gillade bästSkrattande


Kram elle

Av Elin - 10 september 2009 18:45

hejsan:)

Nu har jag gjort lite på fysik provet som är imorgon.

och är ganska trött på det nu, jag gillar inte fysik särskilt mycket.

Det är kanske för att jag tycker det är ganska svårt...


Nu över till Vänner fronten:)

jag hade en diskution om vem av Phoebe och Rachel som klär sig bäst.

jag tycker att Rachel ofta har snygga kläder men hon tycker tvärtom.

Så jag undrar vad ni tycker:)


1rachel


  2Phoebe

  

Av Elin - 10 september 2009 18:04

Hej nu är jag frisk igen:)

Jag har haft det lite svårt att komma in på bloggen, jag vet inte varför!

jag kan inte komma till bloggagratis login, så jag är ganska arg!

men det går nog över snart(hoppas jag) så länge får jag vara inne på

någon annan sida.

Det känns väldigt konstigt....


Nej nu måste jag lugna ned mig lite:)


kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards