elinelvira

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Elin - 14 september 2009 22:05

Hellu!

Idag har ju min ena kusin fyllt år, hela tjocka släkten var där( vi är verkligen mååånga!!)

Hon fick massor av fina saker, en moppe,kläder, smycken och lite små saker för moppen var ju dyr...

Men hon blev jätte nöjd, och det var det som var det viktigaste:)

Tja det blev tårta och sånt också.


innan kalaset hade jag och min "kära" storebror brottningsmatch i min säng. han hade tagit min mobil( något som jag inte uppskattade) och då försökte jag så klart ta tillbaka den.... men det gick ju sådär. hehe efter som han är 8år äldre än mig är han såklart 8gånger starkare+ att han är beroende av att träna så han är verkligen jättestark(okej kanske inte beroende:P) Så det slutade med att jag fick min mobil för att han tyckte synd om mig som var en liten mes. Huvudsaken var ju att jag fick min mobil:) Det vara bara det är skärmen på mobilen är gjord av små glas krisstaler och han hade tryckt in några, så nu är det ett märke efter hans tumme mitt på skärmen:(

Det är så irreterande, men vad ska jag göra åt det nu?

Det var iallafall kul att brottas:)


Sov gott alla och drömms sött<33

Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards