elinelvira

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Elin - 24 september 2009 21:58

Hejsan!

Nu har jag kollat igenom bellz och cristinas blogg(alla dagar jag har varit borta) Det var inte få sidor;)

Men det är bara roligt och de gör ett riktigt bra jobb.

Innan det såg jag på idol, och jag älskar verkligen lilla tova och erik! Båda är såå duktiga!

Nu ska jag läsa i min nya bok(jag fick 2nya böcker av mamma, för när jag kom ned för 10gången med en twilightbok i handen hade jag nått gränsen tyckte hon)

I helgen kommer det måånga bokresentioner jag tror 2-3.

Woopsi, jag kanske ska skära ned på läsningen lite:)

Nu ska jag sova, även fast jag inte är trött. vad heter det jo jag är en liten nattuggla, jag kan inte sommna fören klockan blivigt låångt efter 12.

hehhe sov Gott:)


kramar elle

Av Elin - 24 september 2009 19:21

Hejsan svejsan!

Jag har inte kunnat blogga för att jag har varit superupptagen!

Det är prov hit och dit , sen när jag presic har satt på datorn då ringer min kompis och säger att hennes katt har dött. Hon är såklart jätteledsen så hon kommer till mig. Så den dagen blev det inget bloggande.

Sen har mina två bästavänner sovit över hos mig vi hyrde Panic Room(älskar den), Vanity fair, en shoppaholics bekännelser och kate & leopold(förra helgen) så då blev det inget heller, någon dag, kommer inte ihåg vilken bakade jag och min kompis brownies.


Nu ska jag chatta med en gammal kompis från Gävle. Ses senare ikväll:)


   Vi dukade upp tacos:)


  














Brownie bakning:) Mums!

   (kan inte vända bilden:( )

sent iförrgår kväll, kunde jag inte sova så jag satte upp alla mina Twilight afficher:)

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards