elinelvira

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Elin - 25 september 2009 23:49

Hellu!

Nu är filmen slut, personligen tycker jag den är jättebra men vissa av mina kompisar tycker den är urtråkig.

Jag tänkte bara säga God natt och sov gott.


jag fick en fråga om Erika vs Tova, och hon undrade vem jag hejade på, efter som jag sa att det var hemskt. jag sa så för att jag hejade på båda likamycket och det skulle vara synd om en av dem åkte ut:)

Hoppas att du fick svar på din fråga:P


Nu ska jag krypa tillkojs

Sov Gott <3

Kram elle

Av Elin - 25 september 2009 21:46

Hejsan alla glada:)

Här är en jätteroligt Twilight klipp, jag och mina två kompisar hittade det i Tisdags:)

Det roligaste är när Jessica hakar uppsig:P

haha försök att inte rammla av stolen!

Det här är verkligen min sårts humor, det kan inte blibättre:)

Hoppsa att du gillar det;)


Kram elle


PS. Om 10 min börjar filmen!

Av Elin - 25 september 2009 21:30

hellujsan!!

Nu har jag och pappa kollat på Idol det var såå hemskt när Erika och tova skulle gå i tillsammans! Usch! Men båda gick ju vidare men ändå.

Snart Börjar Monalisas leende på 1an, missa inte den, för den är sjukt bra:) och Julia Roberts är med, och hon är ju än av världens bästa skådespelerskor!!:)

Den börjar 22:00


Tänkte bara säga att i morgon kommer en bokresention på boken "Räcker det om jag älskar dig?" hahajag läste den för 2veckor sen men jag ska försöka komma ihåg vad det stod på baksidan:P


Kram elle

Av Elin - 25 september 2009 19:36

Hellu!!

Idag har jag bara haft 4lektioner, jag ÄLSKAR fredagar!

Efter skolan gick jag hem till en kompis, vi läste lite ur en Twilight bok hon köppte i England. Någonting " Directors notebook" Den är super rolig, de stå hur de spelade in twilight och massor av sånt:)

Men den är på Engelska och jag var jättetrött då så det blev engelska blandat med min engelska(det låter ungefär som man borstar tänderna sammtidigt)hehe och så lyssnade vi på musik.

För en liten stund sen kom min storebror hem, och jag håller på med en ny scrapblog. Den blir ganska... intressant:P


Efter jag såg "Panic Room" har jag blivigt förälskad i Kristen Stewart(asså inte på det sättet:) )

hon har en jätte fin röst och så är hon en jättebra skådespelare! Helt fantastig!

och så är hon med i alla bra filmer;) förut gillade jag ashely mest av tjejerna men nu vet jag inte, alla twilight tjejer är likabra:)


Jag måste gå till min storasyster, hon har satt på en Kings of Lion låt i vardagsrummet och jag ska tydligen dansa med henne!?


Ha det bra

Kram elle

  

Helt fantastig!!!!

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards