elinelvira

Alla inlägg under september 2009

Av Elin - 10 september 2009 19:45

Hellu

Nu var det på tiden att det skulle bli en ny omröstningGlad

Men först ska jag visa er resultaten på den förra.


Frågan var: vilken film är bäst?

 High school musical ( 1,2,3)    7.1%

 Twilight                                 50%

 Hairspray                               0%

 step up (1,2)                         7.1%

 kocken                                   0%

 Honey                                    0%

 Marley and me                        7.1%

 sex and the city                      0%

 sagan om ringen(1,2,3)           7.1%

 Harry Potter(1,2,3,4,5,6)        21.4%


hehe ja det var ju Twilight som vann ganska över lägset:)

Det var 14 personer som röstade. Tack alla:)


Nu till en ny omröstning:


Den jag gillar bäst i Vänner är:


Ross

Monica

Joey

Phoebe

Rachel

Chandler


Det är bara att börja rösta:)

Det kommer att bli jätteroligt att se vam ni gillade bästSkrattande


Kram elle

Av Elin - 10 september 2009 18:45

hejsan:)

Nu har jag gjort lite på fysik provet som är imorgon.

och är ganska trött på det nu, jag gillar inte fysik särskilt mycket.

Det är kanske för att jag tycker det är ganska svårt...


Nu över till Vänner fronten:)

jag hade en diskution om vem av Phoebe och Rachel som klär sig bäst.

jag tycker att Rachel ofta har snygga kläder men hon tycker tvärtom.

Så jag undrar vad ni tycker:)


1rachel


  2Phoebe

  

Av Elin - 10 september 2009 18:04

Hej nu är jag frisk igen:)

Jag har haft det lite svårt att komma in på bloggen, jag vet inte varför!

jag kan inte komma till bloggagratis login, så jag är ganska arg!

men det går nog över snart(hoppas jag) så länge får jag vara inne på

någon annan sida.

Det känns väldigt konstigt....


Nej nu måste jag lugna ned mig lite:)


kram elle

Av Elin - 3 september 2009 10:00

Hejsan alla glada!

Idag är jag hemma från skolan för jag har feber och förkyld:(

Och så kan jag knapt prata för att jag är så hes.

Men det är iallafall skönt att vara hemma från skolan.

Fast det kommer att bli jobbigt att ta igen allt.


För några dagar sen började jag läsa Genom dina ögon.

Jag tror att jag är på kapitel 6.

den är lite för kompliserad för mig men värkar spännande så jag ska nog fortsätta.


Jag har inte kunat logga in för att internet fungerar inte så bra:)

Men jag tror att det ska fungera i några dagar nu.


Nej nu måste jag gå och lägga mig.

Kram elle

:P

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards