elinelvira

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Rob och Kristen rykten

Av Elin - 22 oktober 2009 19:58

Hejsan

Jag hittade det här vad man nu vill kalla det:)


Robert Pattinson, 23, och Kristen Stewart, 19, har blivit sambo, uppger två oberoende tidningar, och skriver att stjärnorna från ”Twilight” delar en etagevåning i Vancouver under inspelningen av den tredje filmen i vampyrserien.  

Enligt brittiska More magazine hyr Rob och Kristen hela den 34:e våningen på Sheraton wall centre hotel i den kanadensiska storstaden för 850 dollar om natten.  

— De har två rum med gemensam dörr. De har även ett tredje rum på samma våning där de lyssnar på musik eller ser på filmer ihop efter en lång dag på inspelningsplatsen, avslöjar en källa för More.  

Ok! weekly skryter med avslöjanden om i stort sett samma nyhet i ett kommande nummer, men den amerikanska veckotidningen går ett steg längre än sin brittiska motsvarighet.  

Citat som ”Vi är redan som ett gift par”, ”Hur vi spenderar vår privata tid tillsammans” och ”Alla intima detaljer om vårt hemmaliv” pyntar omslaget.  

More magazine nöjer sig med att konstatera att Rob och Kristen lever i ren och skär lyx.  

— Alla rum har fönster från golv till tak, platt-tv och ljuskronor. De har jacuzzi och bäst av allt är att våningen som de bor på har en egen butler och säkerhetssystem.


asså ja man får ju säga vad man vill om det här, jag säger bara ingenting:)

favobilld  

kram elle

 
 
Christina

Christina

22 oktober 2009 20:24

var har du reklamen? :)

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Bellz

Bellz

23 oktober 2009 18:53

Sv: Det var du o Christina som pratade om reklam va?
För vi har aldrig haft nån reklam :P

Jag vet att Kristen är med i en film där hon blev våldtagen, och om jag inte har helt fel så är det i filmen The Yellow Handkerchief.
Men jag är inte helt säker :)
Kramar Bellz

http://mytwilight.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards