elinelvira

Alla inlägg under oktober 2009

Av Elin - 26 oktober 2009 10:41

Hejsan:)

snart ska jag och min kusin gå ut med våra hundar men först ska jag bara skriva det här:)


Jag och min kompis Froj har börjat göra en Twilight tidning:)

Vi klipper ut artiklar och bilder och skriver lite själv, det är skit kul.

Nu är vi snart klara men det finnas lite mer att göra. Jag tänkte att om det finns High School musical tidningar då borde det finnas Twilight tidningar och det var då vi började:)

Här är lite bilder från tidnings-fabriken:)


  

  

  


Det är verkligen hur kul som hällst:)


kram elle

Av Elin - 26 oktober 2009 09:48

Hejsan alla morgonpigga:)

Okej klockan är kanske ganska mycket men aja:)

Jag drömmde att jag var bella och Jake skcickade chockladaskar till min och Edward förstörde en dammsugare!?

Asså det låter som en av mina drömmar, men den var konstig iallafall:)

Jaa nu ska jag äta frukost fast jag är inte så hungrig så det blir nog bara en macka.


kram elle:)

Av Elin - 25 oktober 2009 22:30

Hejsan alla glada:)

Nu är filmen slut och jag tyckte att den var helt okej lite för överdriven för min smak men annars helt okej:)

Snart ska jag sova(gick upp 7 imorse, glömmde att det var vinter tid:P)


Men först vill jag bara säga att min kompis har en jättefin och rolig blogg http://clarsen.blogg.se/

Hon är verkligen skit kul att vara med och man blir glad av att prata med henne för hon har så roliga kommentarer på ALLT!:)

Så spana inn hennes blogg så blir hon nog mer glad(om det går?)


Så nu ska jag sova eller iallafall försöka:)

ha det bra


kram elle

Av Elin - 25 oktober 2009 21:01

Hejsan:)

Nu har vi sett Marley and me, jag gråter alltid till den och jag är fortfarande lite skakig:)

Fy den är så hemsk, jag tänker alltid på våran labb som dog för länge sen.

aja jag tror att vi ska se nästa film nu, och det blir Bröllopsduellen med  Kate Hudson och Anne Hathaway

jag tror att den är ganska bra, eller mina kompisar har sagt det och då får vi hoppas på det också:D

kram elle

Av Elin - 25 oktober 2009 17:10

Hejsan:)

Sorry bellz o christina men jag måste sno denna Twilight video!

Den är helt underbar, jag började seriöst att gråta:P

Den innehåller New Moon spoilers men om ni inte vill se kan ni ju bara lyssna på den fantastiska låten:)


kram elle

Av Elin - 25 oktober 2009 16:59

hejsan:)

Nu har jag ätigt middag-lax med pesto täcke. Peston var helt okej men inte laxen(jag älskar lax och den är grillad, de var inte denna)

Hehe gissa vad?

Pappa och jag ska ha filmkväll:D

Vi hyrde Marley and me(har sett den förr men inte pappa) Bröllops duellen,någon läskig film ochFlickvännen från förr:)

Hehe det blev kanske lite många tjejfilmer men aja han sa att jag fick välja och jag valde dem. Så nu måste han se dem med mig:)


Det finns inte så mycket mer att säga

kram elle

Av Elin - 25 oktober 2009 15:09

Hejsan:)

Nu är jag hemma:)

4D bion var as cool,stolarna vicka och det var en blåsmaskin och det komm såpbubblor och och det var något som kom ut i nacken(jag tror det var luft) det var det obehagligaste(jag klarar inte av att något är i nacken)

Men det var skit kul:P


Jag såg klart Speak imorse och jag måste säga att den var riktigt bra:)

På väg hem från bion hyrde vi adventureland också med kristen stewart, så den ska jag se på nu

Det här är en riktig film dag:P

haha


kram elle


tänk om det var sånt här väder......

  

Av Elin - 25 oktober 2009 08:00

Hejsan:)

Internet funkade inte i hela går kväll:( Så det blev inget inlägg efter middagen. Men jag gick till centrum och hyrde "Speak" som Kristen Stweart är med i:) Sen när jag kom hem glömmde jag bort den för mina kusiner var här.

Vi gick ned i min storasyrsters rum och lekte mörkiskurragömma(hon är i london på skolpraov)

Sen när de gått runt 11 då började jag se på filmen.

Men jag blev inte klar så det får jag sysselsätta mig med se då:)

Jag vet inte men jag och mina kusiner kanske ska gå på 4D bio i stan.

men jag har huvudvärk så jag vet inte om jag ska följa med.


Nu ska jag äta frulle


kramar elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards