elinelvira

Direktlänk till inlägg 7 december 2009

God natt + citat

Av Elin - 7 december 2009 20:29

Hellujsan alla:)

Nu är engelskan klar, imorgons utfitt fixad och fram laggd, pjamasen på och skriver dagens sista innlägg:)

aa nu fick ni ju en bra bild av vad jag har gjort under kvällen:)


Det blev en vitlångärmad tröja och en vit linnetunika men en volang längst ned, och svarta strumpbyxor:)


aa och nu sitter jag här med mina röda thailandsbyxor (de är super skjöna:) ) och en alldeles förstor grön tröja med en igelkotte på:)

och är jättetrött, hehe jag la mig halv 1 igår:O dummt, dummare, dummast det är jag det:)

så jag ska lägga mig lite tidigare hade jag tänkt  


Dagens citat blir från min kompis hon säger alltid så här:


"Va? men du sa ju så...nehä då drömmde jag väll det då...!"


haha det är jättekul när du säger så:)" Nehä då drömmde jag det då" haha:)

hoppas att alla där ute har vänner som är roliga och som bryr sig om en, jag har lyckligtvis det och det är jag tacksamm för även om jag inte  alltid säger det till dem:)


God natt


Kram elle

friend006.gif image by glittergn

Froj,Audrey,tilda älskar er så mycket:)


 
 
Bellz

Bellz

7 december 2009 21:27

Sv: Hehe jag vet inte, men jag tror Victoria kommer ha en stor roll i Eclipse. Mna kommer nog se mycket av henne iallafall. Det är ju många scener i boken om man jämför med de andra böckerna^^

Ja Kristen Bilden var fantasiskt, som du sa man ser knappt att den är målad! :O
Kramar Bellz :D

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Bellz

Bellz

7 december 2009 21:31

Sv: Javisst vill vi se mer Edward :D
Kransen gillade jag, fina färger!
Men granen var lite väl överdriven, skulle inte passat hos oss :P
Kramar

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Ingen bild

froj

8 december 2009 19:54

aww :). Älskar dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards