elinelvira

Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 19 december 2009 11:08

Hejsan:)

Nu mår jag bättre + att jag har sovigt till halv 11:O det är ganska olikt mig:)


Det kanska är lite sent men; ERIK VANN!!!!

Yeey jag var den ända i min familj som heja på Erik:) så det var lite rolitgt att han vann:)

Och låten HIgher var jätte bra tycker jag även fast alla Idol vinnar låter är  balader så var den bra:)

Och så gillar jag Agnes vinnar låt, Jag fick den skivan julen efter hon vunnigt:) haha jag har bara lyssnat på den några få gånger:)



Av Elin - 19 december 2009 00:46

hej..

jag har varit hos min snälla kusin, vi såg gammla filmer från när hon var liten:) Det var jättekul:)


Nu har jag jätteont i huvudet och mår lite illa så jag ska ehhm måste sova:/


Kram elle

Av Elin - 18 december 2009 16:44

Hejsan:)

sorry men det har varit så mycket i veckan att jag inte har hunnigt, men nu har jag helgen på mig att ta igen:)


Idag slutade vi skolan!!!:) så skjönt, jag kan knappt fatta att tiden går så fort, det är helt sjukt:)

Men det är bra, för snart är det Jul och Nyår:)

Och idag fick vi våra första betyg, jag var jättenetrvös ( men det är ju inte slutbetyget presic utan ett "klump betyg" som min So lärare sa )

haha jag fick inget MVG men i So har jag mycket goda chanser att få det nästa termin (jag har VG+ i So men i betyget står det ju bara VG:) )

Men jag är nöjd:)


Jag har glömmt att äta från min chokladkalender så jag har ungefär ätigt från den 9:O

Så jag är lite torr i halsen:)


Kram elle


Av Elin - 13 december 2009 16:21

Hejsan:)

sorry men jag har varit jätteupptagen i helgen.

igår var jag och min kompis och shoppa julklappar, i hela 6 timmar!!! så idagär jag super trött:)

Idag kom min morfar på besök, han är här fortfarande så jag ska ut och umgås lite med honom nu:)

Och så har jag och mamma bakat en ny satts lussebuller, mums!:)


kram på er


Nu är det bara 11 dagar till julafton:)

Av Elin - 11 december 2009 13:52

hejsan:)

igår var det lucia, det gick jättebra:)

Imorse var det Lucia för skolan, det gick lite sämmre.

cirka 6 personer svimma, eller fick yrsel (jag fick så förra året men inte i år) Min kompis mådde dåligt så hon gick hem, men jag tror att hon överdramateserade det hela lite, men det gör man ju:)

Så nu har jag ingenn att julshoppa med, men om hon mår bättre så ska vi göra det imorgon:)


Jag är ensam hemma just nu, för min 6åriga lillebror ska ta spruta, snacka om panik! han hatar sprutor och han får riktig panik och så gåter han jättemycket, stackarn. och jag har ingen aning vem han brås på, INGEN aning!  

så när de alla kommer hem så kommer det antagligen bli väldigt högljutt här så jag får njuta så mycket det går innan de kommer:)


kram elle  

Av Elin - 10 december 2009 15:36

Tjoohejsan:)

Jag har inte kunnat blogga för det är sjukt mycket på G i skolan:/

Idag har halva klassen (inte jag, ska ha det imorgon) haft redovisning på ett No arbete, vi har oxå haft matte prov och Spanska prov idag.

ja som ni ser är jag ganska upptagen efter skolan, men ihelgen hoppas jag att det blir mer:)


Ikväll är det Lucia uppvisning så nerverna spökar lite, men det är bra:)

2 från min klass ska sjunga solo, det blir Halleluja och Ave Maria:)

Jag önskar dem lycka till:)


Igår band jag min lingonkrans, den blev jättefin och mamma strök mitt Lucialinne så jag är förberädd och klar:)


Nu ska jag göra spanska och snart äta tror jag:)


Kram elle

Fast istället för 4 tärnor framme vi Lucia ska vi ha 4 änglar:)

Av Elin - 7 december 2009 20:29

Hellujsan alla:)

Nu är engelskan klar, imorgons utfitt fixad och fram laggd, pjamasen på och skriver dagens sista innlägg:)

aa nu fick ni ju en bra bild av vad jag har gjort under kvällen:)


Det blev en vitlångärmad tröja och en vit linnetunika men en volang längst ned, och svarta strumpbyxor:)


aa och nu sitter jag här med mina röda thailandsbyxor (de är super skjöna:) ) och en alldeles förstor grön tröja med en igelkotte på:)

och är jättetrött, hehe jag la mig halv 1 igår:O dummt, dummare, dummast det är jag det:)

så jag ska lägga mig lite tidigare hade jag tänkt  


Dagens citat blir från min kompis hon säger alltid så här:


"Va? men du sa ju så...nehä då drömmde jag väll det då...!"


haha det är jättekul när du säger så:)" Nehä då drömmde jag det då" haha:)

hoppas att alla där ute har vänner som är roliga och som bryr sig om en, jag har lyckligtvis det och det är jag tacksamm för även om jag inte  alltid säger det till dem:)


God natt


Kram elle

friend006.gif image by glittergn

Froj,Audrey,tilda älskar er så mycket:)


Av Elin - 7 december 2009 19:52

Hejsan

jag fick en fråga av en förut, och nu ska ja svara på den:)


vilken snygg design du skaffat :D! ERKÄNN att snö är bättre än regn!

Froj


Svar:

Hejsoon:)

tack så mycket, om man ser hela bilden så är den mycket finare:)

Nja jag tycker nog mer om regn, det är mer romantiskt och så älskar jag att höra smatter mot rutan:) (men inte när man ska sova, då ska det vara känppt tyst:) )

Men sol är ju bäst, eller hur!:)


Fortsätt att fråga på:)


kram elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards