elinelvira

Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 5 december 2009 20:20

Hejsan:)

Nu har peppakakshus dekorerats, apelsiner har blivig nejlikostickta och lussebullar ligger i frysen:)

Nu är julen här, för mig:)

Vi alla har haft jättekul jag och min ena kusin-tilda- gjorde ett papparkakshus som min familj ska ha och min storasyster och min kusin-elin- de byggde ett eeeh man kan nog inte kalla det pepparkakshus men de byggde något som de ska ha istället för ett pepparkaks hus:)

Men vi alla hade jätte roligt:)


Nu ser de på Robinson, inget för mig. Men jag ska nog ned till dem snart:)


Kram elle  


Av Elin - 5 december 2009 12:44

Hejsan svejsan:)

NU har jag bäddat min säng, är mycket stålt (brukar nästan aldrig göra det)

och så har jag bytt om, jag kan inte fatta att kl redan är 1!!? Helgerna går så jäkla fort:/

Snart är det pyssel time, längtar såååå mycket:)


Jag har surfat runt på massor av sidor och gissa vad jag hitta?!

Jag säger så här: Om någon ur The Twiligt saga Eclipse hoppar ur så har jag hittat en perfekt ersättare:)

Erkänn att hon skulle passar bra som en vampyr, en av de nyfödda eller nått:)

I det där sminket och i den där posen kan Leighton Meester få vilken vampyr som hellst att rysa:)
Vad tycker ni skulle hon passa som en vamp?

Kram elle



Leighton Meester

Jag skulle aldrig byta ut någon ur Twilight, men hon ser ut som en vampyr på bilden:)

Av Elin - 5 december 2009 11:49

Hejsan:)

Nu har jag ätigt frukost och läst Bellz o Christinas blogg.

Igår kväll såg jag Adventureland till kl halv 1:O

Snack om att jag var trött när jag vaknade, det var inte bättre att min ena hund nosade mig i ansiktet så att jag vaknade:)


idag ska hela (fast bara nära) släkten komma och pyssla hos osss, det är min familj och mina kusiner, det ska bli jättemysigt:)

Det längtar man till varje år och det gör det mycket mer julmysigt:) Så det ska bli jättekul.


Det var riktigt synd att Tove åkte hon var bäst igår, jag tyckte att Calle skulle åka för Erik sjunger otroligt fint:)

men men det är ju inte hela världen vi får säkert se mer av Tove och många fler från Idol:)


Nu ska jag byta om och sen eller okej kl 3 kommer alla:)


Kram elle  


En bild från Advenrureland, Ryan Reynolds och Kristen Stewart är ett "par" i filmen


Av Elin - 4 december 2009 22:16

Hejsan:)

Efter maten såg vi på videosar på när vi var på Bali, indonesien. Jag var 8 och min storasyster 12 och min lillebror var 6 (han som inte följde med var då snart1) och min storebror 15:)

Vi alla var sjukt små och jag fattar inte hur man kunde vara med mig, jag var riktigt jobbig på videon:/:)

Min storasyster klagade på hur vi kunde låta henne gå runt i sådana fula kläder ( hon hade inte alls fula kläder det är bara hon som tycker det)

Men det var riktigt kul att se:)


Nu ska jag se idol sen ska jag nog sova:)


Kram och God natt

Elle


Eclipse- jag längtar.....:)

Av Elin - 4 december 2009 15:18

Hellu:)

En av mina kompisar ska sjunga den här låten på Luciatåget, det kommer bli så bra för hon sjunger sjukt fint :)

Jag älskar den här låten, man slappnar av till den bra:)

Vad tycker ni om den?


kram elle


Av Elin - 4 december 2009 15:00

Hejsan:)

Idag har vi klippt ihop våran reklamfilm, den är faktisjt riktigt bra:)

Jag är Bella och mina 2 kompisar är Edward och Jake,den är jättebra, haha:)

Vi ska bara lägga på nytt ljud, sen ska vi spela upp alla reklamfilmer för varandra i klassen.

 

Jag har varit inne på scrapblog.com i över 1timme nu, jag hade 91mejl och alla var från scrspblog:S så jag gick i genom alla:)

 

Nu ska jag läsa, hmm jag tror att det blir Genom dina ögon:)

Jag har hört att den ska bli film, är det någon som vet nått om det?

 

kram elle

 

Av Elin - 3 december 2009 22:10

Hellu:)

Idag skulle jag ta en spruta mot gulsot (inte hepati B utan en annan spruta på H, harpes eller nått) jag hade typ panik först men sen gick det bra:) Sticket gjorde inte alls lika ont som livmoderhalscanser sprutan eller svininflenssrprutan:)

på den svimmade jag faktiskt nästan:/


Det har inte blivigt så mycket bloggande men i helgen ska det bli mer:)


Nu ska jag sova efter sprutor blir jag alltid jättetrött psykiskt:)


Kram elle<33

Av Elin - 2 december 2009 19:47

Hellu:)

Jag har inte kunnat blogga för att det har varit så mycket med skolan och så, 13 december så ska alla lärare skriva betyg på oss!! Jag är så nervös, när jag nämner betyg så var det så att jag fick VG+ på min redovisning. Det hade jag alldrig trott (jag var skit nervös men när jag är nervös så stamar jag inte eller så utan jag blir som i trans eller chocktillstond och jag bara står där och gör vad jag ska göra) Så jag är jätte glad:)


just nu sitter jag och gör spanska det är till imorgon och jag kan inte allt än:/

så jag måste plugga lite mer:)


kram elle  


hehe hon håller i Eclipse bandet:)

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards