elinelvira

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Elin - 3 januari 2010 22:39

Hellu

det blev lite dator och jag hittade en jättefin låt, men nu ska det nog bli  film, och jag tror att det ska bli "hannah montana the movie" den är bra;) men håll tummarna att jag inte somnar om jag lägger mig ned.


kram elle


den är jättebra!:) vad tycker ni?

Av Elin - 3 januari 2010 21:35

Hejhej:)

NU ska alla i min familj gå och lägga sig men jag tänket stanna uppe och sova på planet sen, jag tycker det var en ganska bra plan, men det tycker jag nog inte i morgonbitti:P så det blir nog mest Tv, dator och kanske en bok som kommer att få underhålla mig till 03:30:)


kram elle

VSVS

Vad ska man välja?

Av Elin - 3 januari 2010 17:37

hejsan:)

nu är handbagaget packat, men jag har säkert glömmt nått, några tips på vad man kan ha med?

och åk kläderna är också kalart det fick bli gammla jeans, en hood-tröja och ett linne, det ska bli -17 ikväll när vi ska åka såå hehe aa det blir inte så kul, men när vi kommer fram ska det vara +27!:O

Mina kusiner smsa oss idag, och det var 33 garder där de är i Thailand, det är liite sjukt.


haha som man märker börjar jag bli lite nervös, så det är bäst att jag slutar nu :P


kram elle


det här är vårt hotell<3 med en vattenbar och allt, shit vad jag längtar:D 

Av Elin - 3 januari 2010 15:24

Hejsan:)

hehe jag har varit vaken ett tag faktiskt men jag vet inte varför jag inte har loggat in:)

Om mindre än ett dygn ska vi vara på flygplatsen, planet går kl 8 på morgonen så vi ska checka in kl  5 och måste gå upp kl halv 4:O det är ganska tidigt.

så idag ska jag packa det sista som nesesärer, kamera och handbagaget:) det ska faktiskt bli kul att göra det.


kram elle


jag har inte sett bilden förr, men hon blir alltid bra på bild:)

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards