elinelvira

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Elin - 5 januari 2010 16:02

Hej!

Nu är jag hemma igen, det var en lyckad dag. Fyndade en massa på olika reor, men allt VAR faktiskt saker jag behöver..hehe ;).


Jag tänkte bara tipsa om en bok för alla twilightfans, den heter NEW MOON - the official illustrated movie companion ( lång titel, jag vet ), och i den får man läsa om hur new moon - filmen gjordes, hur regissören Chris Weitz uppfattade twilightböckerna när han läste dom, om hur specialeffekts-teamet fixade varulvarna i filmen och mycket mer :). Och såklart finns det också citat från våra favoritskådespelare, och massa fina bilder från filmen :D! Boken är gjord av Mark Cotta Vaz.


Jag fick den i julklapp, men jag vet att den finns att beställa på Adlibris ;)

Här är en bild av den :) :


 



Hejdå<3


Kram froj

Av Elin - 5 januari 2010 10:13

Hejhej :D!

För er som läst denhär bloggen länge så är ju jag ingen nyhet direkt :). Och nu så är det alltså jag som ska blogga här tills elle kommer tillbaka, så ni får lära er att stå ut med mig :). Jag är som sagt froj, och här kommer tre saker om mig:


  • Älskar The Twilight saga<3
  • Diggar musik av Beyonce, Rihanna, Britney Spears, Justin Timberlake, Muse o många fler.
  •  Är bokslukare :P

Idag ska jag in till stan med min syrra och köpa nya byxor, för igår morse när jag skulle klä på mig körde jag tån rakt igenom jeanstyget, så att det blev hål...Älskar dom byxorna :(. Och nu skulle jag frysa ihjäl om jag gick med hål i jeansen.För har ni sett hur kallt det är?! FEMTON MINUS! I STOCKHOLM! Helt sjukt.


Fast iförsej, jag var i Åre för typ en vecka sen, och där var det 20 minus. Men det är ju ändå i Åre.


Aja, nu är det slut på mitt flummande!


Hade bra<3!


Kram froj

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards