elinelvira

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Elin - 23 januari 2010 23:10

Hejsan:)


Nu chattar jag med 2 kompisar och lyssnar på musik ,en vanlig kväll:)

men nu ska jag se på disneycannel (haha som en vanlig kväll) Imorgon ska jag vara med min kusin, har knapp sett henne i helgen, idag  har hon varit med (shit hon kommer döda mig när hon läser detta) sin kille (XD) så jag har haft tråkigt idag. men det är då jag har Taylor Swift:)

God Natt



Kram elle  


så himmla bra<3



Av Elin - 23 januari 2010 16:35

Hejsan:)


Tänk att klockan redan är halv 5! det är konstigt, jag vaknade ju presic:P

idag har jag gjort engelska och läsy och lyssnat på musik, en vanlig helg dag kan man säga:)

Ikväll blir det mys tror jag, min pappa, lillebror och storasyster har köpt lördagsgodis-tänk att man aldrig blir förstor för det:P


Jag är på Adventureland humör men jag orkar inte gå ned till centrum så jag kom på att den finns på Youtube,här kommer först 1 super kul klipp (kolla in Kristens min efter att Jame slår en kille, älskar hennes utryck:P )

och det 2 klippet är när de gör slut (fast de var aldrig riktigt tillsammans) de är super duktiga och det känns så verkligt när de gör slut:/


kram elle  


Superkul:P

åå jag började nästan gråta första gången:)

Av Elin - 23 januari 2010 13:23

Hej:)

nu har jag försökt att memorera engelskan, det går faktiskt ganska bra, men det är ganska svårt att säga; The Swedish institute for infectious disease control, haha det är väldigt svårt att säga det utan att kunna läsa det (måste kunna det innan redovisningen)

Nu ska det bli en bokresention:)


Knappt lovligt


För asfaltsblomman Hanna är familjens flytt ut på landet en total katastrof. Hon måste åka skolbuss och det blir svårt att stanna i stan om kvällarna.

Inte blir det bättre av att bästisen Linn fullkomligt pyser av förakt inför landsbyggden.

Men så träffar Hanna Arild.

Det är alldeles omöjligt förstås. han är mycket äldre än hon. Och dessutom grisbonde. Linn skulle få spader!

Men Hanna kan inte låta bli. Det går bara inte.

Fast hur ska hon få Arild att upptäcka en 15-årig tjej från stan?



Jag tycker att det inte är Katarina Von Bredow's bästa bok men den är helt okej. Det var den första boken jag läste i Kap Verde och jag blev lite possitivt överaskad när jag läste den, slutet var någolunda lyckligt och det brukar inte hennes böcker vara. Boken handlar om vänskap och kärlek och lite om var som är rätt och fel.


Författare: Katarina von Bredow

Sidor: 230

Utgiven: 1996


     6½ /10



kram elle




Av Elin - 23 januari 2010 11:29

Good morning everybody:)


japp jag ska göra engelska idag, något som inte kommer att bli så värst kul men när jag är klar så kommer jag hitta på något jätteskoj:)


Igår såg jag direktsänt på hope fore haiti som började kl 02:00 och jag är en aning tröt nu:P

men det var det värt tycker jag . usch det var många hemska små snuttar som de visade på hur folk bodde och hur de låg under ruinerna och folk hjälpte dem ut, aa det var lite obehagligt att se.


Nu ska jag äta frukost och göra engelskan:)


kram elle


Taylor Lautner var med och svarade i telefoner, bra jobbat där Tay:)

Av Elin - 23 januari 2010 03:06

Hej:)

det är väldigt sent och jag är jättetrött så jag ska lägga mig och se resten av galan, Taylor swift har uppträtt med en lugn fin låt och nu ska jag bara vänta in Rob:P


Citat:

life can be as sweet as you make it...


kram elle  

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards