elinelvira

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Elin - 24 januari 2010 21:50

Hejsan:)


just nu lyssnar jag på Rihannas senaste skiva "Rated R" helt okej faktiskt, fast jag trodde att fler låtar skulle vara bättre än bara 5 men men.

Imorgon är det skola igen, helgerna bara susar förbi

och så ska min hund till vetrenären imorgon, usch.

aja nu ska jag snart sova haha jag har inte gjort nått idag men jag är ganska trött:P

 God natt:)


citat:

Om det är något du inte gillar-ändra på det!

Om du inte kan ändra på det-ändra på din attityd!


kram elle  



Av Elin - 24 januari 2010 20:09

Hejsan:)


vet ni att the host (boken av stephenie Meyer) ska bli film, jo det är sant såhär står det på hennes hemsida;


Hey guys, great news! The Host is on its way to the big screen:

 

I'm so excited to be working with Nick Weschler, and Steve and Paula Mae Schwartz to bring The Host to a visual format. They've all been a dream to work with, so lovely and collaborative, and I feel like we're in a really good place to make a great movie together. And then to have Andrew Niccol writing and directing? Truly awesome. If you've never seen Gattaca, go watch it now. One of my favorite movies of all time. It's such a great example of character driven science fiction, which is ideal for The Host, no? I'm having an absolute blast imagining different dream casts, which I would post if people didn't take my silly blogs so seriously these days. I'm looking forward to seeing the cast lists you come up with in the fansite forums, and if any of them match mine.

So, very exciting. Yay Host!

XO
Steph

 

yaay! spänande spännande:) undrar hur de ska göra med Mel /vandraren:)


kram elle


The Host

Av Elin - 24 januari 2010 18:23

tjoo!

Jag har skrivigt en dikt;


du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet
du måste förstå att du är nåt speciellt
du är min egna ängel, som gud har sänt
se mig in i ögonen, där finner du alla svaren
jag älskar dig, och i hjärtat finns du här hos mig

du är den enda som får se mig svag
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag alltid kommer har dig vid min sida
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida
du kan verkligen berätta vem jag är

 du är mitt allt, min bästa vän, jag älskar dig


Även fast jag är skit jobbig och går dig på nerverna dagligen (oja ja jag gör det med flit ) så ska jag nån gång betala tillbaka för alla glas vatten:)


                        

Av Elin - 24 januari 2010 16:56

hejllu:)

Min kusin har varit på gympa och rider just nu så vi har inte kunnat göra nått:(

men vi får sees någon annan dag:)

Jag måste bara tippsa om en film som heter "if only"

här är lite av handlingen:


Den mycket begåvade musikern Samantha  älskar sin pojkvän Ian så mycket fastän han är alltid sätter arbetet först framför allt annat. Hon är en romatiker han är en realist. Hon tror på ödet han tror på hårda fakta. Men en dag förändras detta Samantha råkar ut för en olycka. Då inser Ian först när han har förlorat henne att hon var det viktigaste i hans liv hela tiden. Ödet vill att Ian får en chans till att ställa saker till rätta. Frågan är bara om han kommer att göra de rätta valen och om det är möjligt att ändra på ödet.


If Only beskriver på gott och ont ödets nycker och vad man skulle göra annorlunda om man bara fick ännu en chans. Vad skulle du göra om du fick möjlighet att vrida tillbaka klockan? skulle du då göra samma misstag?


Gud den är jättesorglig, jag grät så otroligt mycket:) men den är värd att se! och musik i den är hur bra som hells, musiken gjirde nästan hela filmen:P


Kram elle  


Den här sången var med

Av Elin - 24 januari 2010 14:45

Helloj:)

Det här kommer vara ett inläg om bara Taylor Swift:)


Taylor Alison Swift, född 13 december 1989 i Wyomissing, Pennsylvania, USA, är en amerikansk countreysångerska och låtskrivare som började sin musikaliska karriär som tidig tonåring. Hon fick ett skivkontrakt med independentbolaget Big machine records 2006.

Taylor Swift har nominerats totalt sju gånger, och vunnit tre av dessa utmärkelser. Swift har också fått Crystal Milestone Award.Taylor är den yngsta artist i historien att vinna Album Of The Year-priset.



 Musikvideon "You belong whit me" har fått många priser, jag förstår varför (den är jättebra)


så här ser Taylor ut i musikvideon till "Love story" spana in håret, riktigt snyggt;)

Hon har gjort mååånga photoshoots:

hon är alltid lika söt<3


kram elle


Av Elin - 24 januari 2010 13:28

Hejsan:P


Nu har duschat och sett på Disneychannel och aa nu sitter jag här:)

alla är och hällsar på min farbror i uppsala förutom jag,min ena lillebror och min storasyster:)

Idag ska jag vara med min kusin tror jag, och vi ska väll hitta på något knasig att göra.


Imorgon ska vi lämmna in Tex till veterinären, shit idag kan vara sista gången ja ser honom :( Han är liksom inte "min" hund, det är pappas hund kan man säga och Tex är inte så jätteförtjust i mig men han till hör ju ändå familjen, så det gör ont att tänka på att han kanske inte finns om några dar:(


haha Texas har många smeknamn som Tess, Tex, Tessie, Texie och aa han heter ju Texas så det är ganska passande namn:D


kram elle  


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards