elinelvira

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Elin - 1 februari 2010 22:00

Hejsan:)


Nu har jag sett på spårlöst:) det är så bra:)

men nu ska jag sova om jag ska orka med alla barnen i morgon så är det nog bäst:P


Citatet är från Kristen Stewart (ja hon sa så här i en interjuv)


Citat: It's okej to be not okej.


det är helt sant Kristen:) bra citat.


kram elle


så sa hon om hennes "nya" film the yellow handkerchief

Av Elin - 1 februari 2010 20:24

Hellu:)


Snart ska jag se på Spårlöst:) det gillar jag och så ska jag lyssna lite på Musik ett tag till pogramet börjar 21:00.


Det har blivigt mycket Twilight idag:) men alla gillar ju Twilight så det är bra:Doch eftersom vi har ett litet Twilight tema idag så blir det en rolig video med Robert pattinson, den är nog ganska gammal men han skrattar mycker i den och jag älskar hans skratt:D



kram elle  


Av Elin - 1 februari 2010 19:27

Hola:)


Nu har jag och min kusin och hennes mamma varit och sett på ett hus de gärna de vill köpa, det var helt okej men behöver verkligen renoveras:)


Jag har hittat en rolig nyhet om man kan säga att det handlar om mode:)

Det är en lista på veckansbäst klädda ;

(det är bilder under igentligen och en motevering)


9. Meloes Horst

8.Kimberly Stewart

7.Helena christensen

6.

  Det är kul att se vår Twilight älskling Kristen Stewart i något annat än mini-klänningar. Vi älskar detaljerna på den här Oscar De La Renta klänningen, hon såg ut som en prinsessa! Grattis Kristen, du fick verkligen till det här!

6. Det är kul att se vår Twilight älskling Kristen Stewart i något annat än mini-klänningar. Vi älskar detaljerna på den här Oscar De La Renta klänningen, hon såg ut som en prinsessa! Grattis Kristen, du fick verkligen till det här!

5.Lily Donaldson

4.Lydia Hearst

3. Ashley Greene stal hela showen på premiären av New Moon i New York. En riktig filmstjärne-look och det gillar vi!

3. Ashley Greene stal hela showen på premiären av New Moon i New York. En riktig filmstjärne-look och det gillar vi!

2.Blake Lively

1.

Den här Valentiono-klänningen som Dakota Fanning bar upp så bra på New Moon premiären är inte gjord av spets som du kanske tror att den var, den är faktiskt en komplicerad konstinstallation gjord av laserskuren läder! Läderspets? Hur coolt är inte det? Enligt oss är Dakota väl värd första platsen i den här klänningen!

1. Den här Valentiono-klänningen som Dakota Fanning bar upp så bra på New Moon premiären är inte gjord av spets som du kanske tror att den var,  den är faktiskt en komplicerad konstinstallation gjord av laserskuren läder! Läderspets? Hur coolt är inte det? Enligt oss är Dakota väl värd första platsen i den här klänningen!

Rösta

Vem tyckte du var snyggast den här veckan?

 

(2124 röster)


Wow Dakotas klänning är helt galet snygg! me like:P men Ashleys och Kristens är inte heller så dåliga. Kristen vann ju omröstningen:)


Kram elle

Av Elin - 1 februari 2010 16:46

Hejsan:)


Idag fyller Bellas skräck nr 2 år:)

haha jag menar såklart Rachelle Lefevre (victoria) som blir 31 år, grattis grattis ska man säga, och hon ser verkligen inte ut som 31 tycker jag, men jag är inte så bra på att bedömma åldrar:)


just nu lyssnar jag på musik och har lite tråkigt:)


kram elle


Av Elin - 1 februari 2010 16:30

Tja:)


nu är jag hemma från jobbet:P

 det var riktigt kul ska jag säga, barnen sa "vad heter du" "hur gammal är du?" mins 10 gånger:P men de var jättesöta, speciellt en liten kille han sa vid dagens slut " hejdå Elin, vi ses imorgon" det var jätte snällt och gulligt av honom:)

han heter Fredrik tror jag, jag är faktiskt bra på namn, jag kan nästan allas efter bara 1 dag (är mycket stålt:P)

och en fråga, hur ska man förklara för en 8 åring hur man använder "de" "det och "den"? jag vet inte iallafall, så det var väl dagens största utmaning:P


Idag har jag fått Spotify av min kompis:) fast jag tycker iåförsig att Youtube går lika bra och det är lättare med Youtube me, men men det är kul att ha:P



kram elle 

  (så känner jag mig just nu faktiskt)


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards