elinelvira

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Elin - 3 februari 2010 21:28

Hejsan:)


Nu är det dags att sova:) har inte sminkat av mig och är lite irriterad på mig själv att jag inte gjorde det lite tidigare även fast visste att jag skulle bli irriterad:D

puckat!

imorrgon ska jag till prao platsen som vanligt och det ska blir kul-som vanligt:)


Kram elle



Beautiful!

Av Elin - 3 februari 2010 21:06

Hola!


Nu är låtarna i min mobil:) fast jag gav upp och pappa hjälpte mig eller aa jag försökte inte ens:P men de är i nu och min kompis kommer bli så glad:)


Jag har hittat 2 roliga videos med Kristen stewart, det är om hennes bästa interjuver eller "moments" som man kan säga:) de är värda att se.


Kram elle




 

Av Elin - 3 februari 2010 20:00

tja


asså jag bara älska Kristen Stewart, hon är så cool och jordnära!

se den här videon så kommer ni förstå:P


kram elle


haha hör taylors skratt- det är nog det roligaste jag hört:D

Av Elin - 3 februari 2010 19:22

hejhej:)


dator lagga så att jag fick skriva om allt-.-

men nu har jag ätigt det var inte lika gott som det luktade  men jag åt det iallafall:)


jag hade tänkt att ladda ned 2 cd skivor till min mobil, men jag är en av de mest otekninska människor i stockholm, så vi får se hur det går. föresten vet nån hur man gör?

det är taylor swift's debutalbum " Taylor swift " och det andra albumet " Fearless" de är sååå bra:) och nya favoriten är " I'm only me when I'm with you"


aa nu ska jag försöka iallafall:)


kram elle


 älskar hennes röst i den här låten, och texten ska vi inte ens tala om!

Av Elin - 3 februari 2010 18:08

Tjoo:)


ska snart äta men ska bara skriva 1 till inlägg:P


Kristen Stewart, 19, spela strippa i kommande filmen ”Welcome to the Rileys”. Nu berättar ”Twilight”-stjärnan att det var långt ifrån en dans på röda rosor.  

— Jag dansade med en strippstång och fick blåmärken över hela benen. Jag blev helt blåslagen. Det sög, säger hon till E! Online.  

Kristen, som för närvarande befinner sig på filmfestivalen i Sundance, förklarar dock att hon lyckades genomföra de smärtsamma scenerna.  

— Ju mer jag såg dansen, ju mer ville jag göra det. Det var som ett märkligt slags självhat.  

Regissören Jake Scott instruerade Kristen att gå på lektioner hos en riktig strippa inför rollen som blott 16-åriga Mallory. Det gav henne självförtroende att klara av uppgiften, men han förklarar att hon fortfarande var livrädd när det väl var dags att kasta kläderna på film:  

— Hon var skräckslagen. Vi filmade på en riktig strippklubb. Det var smutsigt och jobbigt. Men hon gjorde en grym insats.

 

är det någon annan än jag som vill se den? såklart att Kristen kommer vara grym, det är hon alltid!


kram elle


ååå vill se! jag låter nog som ett litet barn men jag vill verkligen!:)

Av Elin - 3 februari 2010 17:57

Hej hopp!


Idag var barnen lite lungnare än vad de var igår och man kan tänka på hur man själv är i skolan.

Idag har jag ochså rättat mattediagnoser:P det var sååå enkelt, för mig då, det var 6 hjärtan och så skulle de räkna dem och skriva hur många de var och 1 eller 2 skriev 8. man bara öö va? hur kan man räkna fel på det!

men men...


snart ska jag äta, eller det lucktar gott från köket:)


kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards