elinelvira

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Elin - 4 februari 2010 21:02

Tjohejsan:)


Nu ska jag "slagga" framför Tv och försöka sova:)

hahah och jag vet redan hur det kommer att gå:D men man kan ju alltid försöka:P


Citat:

När du tittar på dina båda tassar,

behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra

, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra

 

 

japp det är helt sant Phu:)  han är så söt!:P älskar Nalle Puh ,han är så smart.

 

God natt

Kram elle

Av Elin - 4 februari 2010 20:31

Hola!


Nu lyssnar jag på "Adventureland soundtrack" på spotify:) men det är massor av reklamavbrott hela tiden-irriterande!

men ska snart slagga ned mig i sängen (hahah jag har aldrig sagt slagga förr, det var nått)


som ni har märkt har det varit mycket Twilight på bloggen, men det är bara för att jag har letat (eller iband bara hittat) efter saker om det, jag tycker ju det är kul med Twilight saker:P

och här kommer lite bilder på "Team Humans"


kram elle


New Moon (2009) Promotional Stills - twilight-series photo

De är så söta:)

New Moon (2009)  Promotional Stills - twilight-series photo

haha angela med sin kamera:)

New Moon (2009) Promotional Stills - twilight-series photo

åå Jess har en fin blus på sig och angela har också fina kläder:D

Av Elin - 4 februari 2010 19:44

Hejhej:)


Nu hade jag tänkt gå in på spotify, där finns det fina covers på låtar så att det bara är piano musik det är sååå fint:D.

är ganska nöjd med det men trodde att det skulle vara bättre, eftersom mina kompisar alltid är inne på det:)


jag har också blivig medlem på Fanpop, haha jag är nog medlem på det mesta:D

korkat!:P


kram elle


åå den här bilden är så fin:)  (från fanpop)

Kristen  - kristen-stewart wallpaper

Av Elin - 4 februari 2010 18:42


Tjo!


Hittade en artikel/röstning om vem

som är the most stylish woman 2010:)

lite konstigt för 2010 har ju presic börjat:D



Rösta fram Glamour Magazine's Most Stylish Woman 2010!

Ashley Greene

Taylor Swift

Taylor swift

Kristen Stewart

Kristen Stewart

Taylor Momsen

Taylor momsen

Lily Collins

Lily collins

 

Och så var det fler såklart

Klicka här för att gå till sidan och rösta!

http://www.posh24.se/sienna_miller/rosta_fram_glamour_magazines_most_stylish_woman_2010


just nu leder Ashley greene med 30% av rösterna, go Ashley!

och sen kommer Taylor momsen med 12%

och sen taylor swift med 11%

Kristen har också 11%


haha man kan säga att ashley leder lite, men alla har jättefina kläder:D


kram elle


Av Elin - 4 februari 2010 18:34

Helllu:)


Nu har jag ätigt och varit lite med min kusin, men nu är hon på gymnastiken och just det de har köpt ett nytt hus:) lite för långt bort bara men på sommaren får man väll cykla eller nått, man kan ju gå men då tar det nog 15 min (:O)

Hahah men de kommer nog flytta om 2-3 år ( man kan säga att min släkt har det som en hobby)  men pappa har lovat att vi ska bo kavar i 2 år (efter när min bror komfemerats om 2 år)

men jag älskar vårt hus, det är ett av de bästa vi bott i:D


kram elle  



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards