elinelvira

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Elin - 6 februari 2010 23:50

God natt!


nu ska jag sova, är ganska trött fast jag är klar vaken-det är en konstig känsla:S :D

just nu lyssnar jag på en jättefin låt som jag laggt upp förr klicka här!  för att lyssna:D men nu ska jag sova ochaa god natt alla underbara<3


Citat;

Ingen kan vara nere med en ballong!

om någon är ledsen eller lite nere ge den en ballong som en speciell nalle skulle göra;P



kram elle:P




Av Elin - 6 februari 2010 22:48

Hejsan:)


Nu har jag sett melodifestivalen med min kusin, jag tyckte att helt fel låtar gick vidare met that's life:D och det är ju inte hela världen som går under presic- iallafall inte för mig.


som jag sagt tidigare så vann Taylor swift 4 grammys i sönsdags och här kommer några videos jag hittade på youtube(det är en bra sida)


Hon vann de här kategorierna;

  • Album of the year; Fearless
  • Best country album; Fearless
  • Best Female Country vocal performance; White Horse
  • Best Country song; White horse


Grattis grattis!!! hon var nominerad i 8 kategorier men vann 4:D och det var hennes första grammy gala:D


Yeeey!

 Grattis!

Hon är bara med till 1: 28 för jag hittade ingen med bara henne:)

haha lite chokad?

 

här är hennes tacktal, tror jag:P

här är visar hon stålt upp sina priser:D


kram elle



Av Elin - 6 februari 2010 19:09

Tjo!


Nu har vi sett Hannah montana the movie :) den var bra som vanligt:P asså Lucas Till är såå söt:) helt galet

Nu ska jag och min kusin åka och köpa godis och snart se på Melodifestivalen, det är faktiskt ett måste och det måste alla hålla med på!

Så jag tror att vi ska gå nu.


Kram elle

Av Elin - 6 februari 2010 17:32

Hejhej


idag har jag och min kusin gjort alla hjärtans dag kort och sen tvingade vi ner pappa och hyra film det blev "Hannah montana the movie" (älskar den) och "17 again" som jag inte har sett men vill se:) Hon ska äta nu och jag med så vi har pausat men hon kommer snart tillbaka och då ska vi fortsätta:)


Kram elle


han är sååå söt! Lucas Till borde vara mer känd!!!


Av Elin - 6 februari 2010 10:11

Hejhej:)


godmorgon alla! jag vaknade kl 8 (!) men somnade om till 9 och då gick jag upp och åt frukost och aa sen har jag sett på tv ett tag och för att slippa gå ut med hundarna ska jag gå och duscha.

Idag ska jag nog vara med min kusin - om hon kan vakna nån gång:P


kram elle


New moon! längtar till DvDn

  

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards