elinelvira

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Elin - 12 februari 2010 23:55

God natt!

 

Nu ska jag sova, under kvällen så har ju alla såklart saknat Tess och vissa värre än andra men men det är livet och det finns inte så mycket mer man kan göra nu, han led i tystnad så vi märkte inte nått han var lika glad och sprallig som alltid och det är kanske det som gör ont, om han hade lidigt så att vi såg det skulle det inte vara lika svårt på nått vis. Fy det är så hemskt! varför ska de goda dö ? de är så snälla att de förkänar bättre!


det blev iallafall lite film Harry Potter 2 så att man kunde tänka på annat men alla andra sommnade så det var bara jag som såg (och jag hoppade över 8 sener:P)


Kram elle


Citat:


"Det är inte vad vi kan, utan valen vi gör som avgör vem man är"


Idag har jag laggt upp Taylor Swift's musikviode "Teardrops on my guitar"

så här ser hon ut i den:) jätte fin klänning!


Av Elin - 12 februari 2010 22:45

Hejhej:)


Här är den mest sorgliga och finaste musikvideo jag någonsin sett! älskar den:D och aa jag älskar sången också:P

Vad tycker ni??

 

Kram elle


 Så sorgligt när han bara går förbi henne, snacka om att känna sig osynlig!

Av Elin - 12 februari 2010 19:46

tjo!


Nu mår jag lite bättre, jag ringde min underbara vänn, och även fast vi grät ikapp så mår jag bättre nu efteråt.


Jag ville bara påminna er alla att idag har Valentine's day premiär! jag har presic bokat biljeter till mig och 3 kompisar, så är är alltså 4 tjejer som ska gå och se den på alla   dag:) det ser jag framemot!

men den har tyvärr fått dåliga recensioner men de gav bara New moon 2 stjärnor så aaa, men ska inte altid tro på det där!:D

ska någon av er se den?

 

Kram elle



haha vilken liten fånig bild:P


Av Elin - 12 februari 2010 17:03

hej


När jag såg mig i spegeln nyss såg jag att mascaran har smetats ut runt ögonen och ögonen är helt röda.

som man märker har choken lagt sig. jag var verkligen helt säker på att han skulle klara sig, så jag blev så förvånad när jag kom hem och fick höra att han var död.

 tänk att jag aldrig mer ska få se in i de bruna stora ögonen, eller känna de enorma tassarna på mina ben när han hoppar upp på en eller aldrig mer kasta nallen han tog från min lillebror, det känns hemskt!

och klumpen från halsen går inte bort, och det känns också hemskt!


Kram elle


 min lille tess, nu är han i hund himmlen med Bimbo och macke (familje hundar) så han har det bra iallafall:)

Av Elin - 12 februari 2010 15:11

Hej


när jag kom hem så fick jag veta att min hund Texas avled imorse. Och jag vet att vi bara hade honom i 6 månader men det känns så tomt utan honom. Den där glada lilla filuren som alltid vifftade på svansen och när någon kom hem så hörde man Voff från vardagsrumet, men han vågade inte se vem det var.. inget djur jag har haft har dött (de lever fortfarande) så det känns som jag är i chok eller nått, jag kan inte riktigt gråta men jag har inte lust att göra nått- asså verkligen ingenting- så aa det känns tomt.


Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards