elinelvira

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Elin - 13 februari 2010 17:15

tjo:)


Det kommer nog inte bli nått mer innlägg idag, alla i familjen är lite nere och mår inte så bra-det inkluderar mig- så men imorgon kommer jag vara mitt nya gammla jag det lover jag, och imorgon ska jag på bio med mina närmaste tjejkompisar:D längtar!


Kram elle


 Här är en bra och rolig interjuv med Taylor swift, de visar lite klipp från Grammy galan och från hennes turne i Australien:)

Av Elin - 13 februari 2010 10:30

Hejhej:)


Jag är väldigt deppig så jag har verkligen ingen lust att blogga idag, jag saknar Texas så att det gör ont. och jag går ständigt runt med tårar i ögonen, men det är bättre än igår ,förutom att nu märker man verkligen av att han är borta. och det går inte att förklara hur det känns, bara så otroligt tomt även fast vi har 2 till hundar så känns det som det inte är komplett, utan som att det fattas 1 bit.....


Kram elle


jag kommer aldrig glömma dig och i hjärtar finns du alltid här hos mig

Av Elin - 13 februari 2010 09:31

God morgon:)


Jag vaknade för att telefonen ringde, det var min morbror och man bara hallå klockan är 9 på morgonen! men men det där är bara så typiskt min familj.


Idag ska jag nog inte göra nått speciellt hehe joo mamma lovade att se melidifestivalen med mig ikväll så det är ju bra:)

annars så har jag inget planerat!


kram elle



det kanske blir lite vänner idag!

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards