elinelvira

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Elin - 16 februari 2010 16:49

Tjo!


Nu har jag gjort en början på min recension:) det är min älskade "stolthet och fördom" jag ska recensera:D det finns så mycket att berätta, men jag har lite press på mig, eftersom jag fick VG+ på min förra resecion så känns det som jag måste höja mig (om ni förstår vad jag menar?) och det vet jag inte riktigt om jag kan:/ men men det kommer gå bra-hoppas jag:D

Mormor är här så jag måste umgås lite med henne, anars så blir hon ledsen:)



Kram elle



det här är den bästa film verisionen:)

Av Elin - 16 februari 2010 12:24

Hejhej:)


Idag har det varit friluftdag i skolan, så hälften av alla barn har åkt iväg till Romme och åker skidor och resten fick välja på skridskor, långf'rdsskidor och massa sånt. jag och min kompis fick pulkåkning + promenad-superkul!

haha men det var helt okej vi åkte på hennes snowrace och krachade i massa snöhögar:P men vi råkade komma liiite fel, vi skulle nämligen vara med de som är lika gammla som oss men vi råkade följa med 6:orna istället:D haha men det var bättre för de andra fick gå dubbelt så långt som vi och de slutar ungeför nu:D

haha det är typiskt för min kompis och mig!

och när jag kom hem gick jag ut med hunden, så jag har verkligen varit ute idag!


Nu måste jag skriva på min bokrecension som ska lämmnas in nästa vecka.


kram elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards