elinelvira

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Elin - 3 mars 2010 22:33

Sov gott!


nu hade jag tänkt krypa till kojs, även fast jag inte alls är trött så är det en ny dag imorgon med nya utmaningar:)


idag har det blivigt många innlägg bland annat om Kristen som vann "Rising star" och hon vann ochså ett pris på ELLE style awards som the most styled women of the year, Grattis grattis, och så några bilder på T-Swift och T-Lautner, de är så söta ihop, och några coola bilder på Kristen.


aa det var väll det, sov gott och dröm sött



Citat av Taylor Swift:

if you are lucky enough to be different then everyone else-don't change

 

helt riktigt Taylor!


Kram elle


Klicka för stor bild

Av Elin - 3 mars 2010 22:17

Hejsan!


Här är några promoshoots från Valentines day!:)

Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bild

seriöst! hur söta kan man vara tillsammans!

 Taylor ser megaglad och lycklig ut! Kanske beror det på det snygga (!!!!) sällskapet?? ;)


kram elle

Av Elin - 3 mars 2010 22:11

tjao!


En gång såg jag en interjuv med Taylor swift då hon sa att hon "diggar" H&M, och vet ni vad?! hon hade en klänning från H&M när hon var i Japan för inte så länge sen! kul va?


Det var den här:



Och det roliga var att jag hade tänkt köpa den innan jag visste att hon hade en:P!


Kram elle

Av Elin - 3 mars 2010 22:00

Hejhej!


Jag kollade presic Taylor swifts myspace och hon har tagit några jättefina bilder från japan:


Hi guys :)

 
We just got back from Australia and Japan. I won't ever forget the people. Or the sky.

 
(Al took this picture in Brisbane.)
 
wow fantastisk bild!
 
 
My producer sent me this picture of the moment I'll never forget. I love you guys for making my life into this.
 
 
We were like "Woah. That is a GIANT bath tub. Let's see how many of us can fit in it for a picture." Four.
 
haha aa hon verkade ha haft det bra:)
 
kram elle
Av Elin - 3 mars 2010 21:47


jag tycker bilderna är jättefina:D


Kram elle

Av Elin - 3 mars 2010 21:37

hejsan alla glada!


det är så skönt att ha lov för då kan man lägga sig hur sent man vill:P

haha även fastjag vaknar kl 8 på morgonen (jag har gjort det hela veckan-,-) så är det fortfarande jätteskönt att vara vaken:D


Här är en video från BAFTA- galan där Kristen vinner "Rising star" och Anna pressenterar ett pris och där gulliga Rob pressenterar ett pris man får även se Kristens vinnartal:)



kram elle

Av Elin - 3 mars 2010 21:03

hellu:)


jag längtar verkligen tills The Runaways har premiär, jag tror att det kommer vara en film som tilltalar mig, för jag bara älskar filmer där tjejerna har attityd och går sin egen väg för att få det de vill ha! och om man ser på trailarna till filmen är det just vad tjejerna har- attityd!

och jag längtar till soundtracket kommer ut!


Här är listan över låtarna på soundtracket:

1. Nick Gilder – “Roxy Roller”
2. Suzi Quatro – “The Wild One”
3. MC5 – “It’s A Man’s Man’s Man’s World”
4. David Bowie – “Rebel Rebel”
5. Dakota Fanning – “Cherry Bomb”
6. The Runaways – “Hollywood”
7. Dakota Fanning – “California Paradise”
8. The Runaways – “You Drive Me Wild”
9. Dakota Fanning & Kristen Stewart – “Queens Of Noise”
10. Kristen Stewart & Dakota Fanning – “Dead End Justice”
11. The Stooges – “I Wanna Be Your Dog”
12. The Runaways – “I Wanna Be Where The Boys Are (Live)”
13. Sex Pistols – “Pretty Vacant”
14. Joan Jett – “Don’t Abuse Me”


aa som ni ser så sjunger Dakota 4 låtar och kristen 2 jag visste att Kris kunnde sjuna men inte att Dakota kunnde, det ska bli intressant att höra:)


Kram elle


Av Elin - 3 mars 2010 20:26

Tja!


Är det någon annan som längtar till "the Runaways" kommer ut på bio? inte ,okej då är väll jag ensam då!:P haha nej men jag har tänkt lägga upp olika "trailers" och "TV spots" jag kani te skillnaden på dessa två kategorier men men, här kommer de:)



Här ett uppträdande från det riktiga bandet och det är sången som är med i trailen:)

Här är en bit från filmen, älskar deras attityd!!!


haha det blev ganska många menmen:)


kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards