elinelvira

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Elin - 4 mars 2010 23:18

God natt!


nu ska jag sova, imorgon ska jag in till Stockholm city och shoppa:) sen blir det kanske en brunch och kanske bio^^ så det ser jag fram emot!

Jag har sett "Uptown Girls" och den var bättre än första gången jag såg den, då var jag ganska liten kanske 12 eller nått sånt och då förstod jag inte själva budskapet, men det gjorde ja nu:)


Jag fick just ett sms av min kompis som oxå älskar T-Swift och hon smsa att hennes nya favolåt är Forever and Always, så jag lägger upp den under:)


idag har jag skrivigt typ 16 innlägg eller nått, aaw det säger nog ganska mycket hur mitt lov är, men jag ska inte klaga jag har ju iallafall lov, och om 4 veckor (V 14) så har jag påsklov, yeey! haha nu ska jag sova.


Kram elle


Citat:

"Man kan glömma allt i hela världen förutom den man är"


Här kommer några T-Swift bilder som man kanske ser är de från helt olika Phootoshots:

Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild

Till min älskade vänn:


Kram elle

Av Elin - 4 mars 2010 20:16

Hejhej:)


Snart ska jag se på film men ska bara göra ett innlägg till:)

Lite tråkigt kanske men men:D det var kul att göra!


Mobilen:


vad har du för bakgrund?-  bild på mig och tess

ringsingnal?-  Im only me When I'm with you- Taylor Swift (ofc)

hur mycket % batteri har du kvar?-  9% :O

vad står det i deitt 15:e mottagna sms?-  "okej Frida är en murmelost:)"        haha:)

vad står det i dittt 12:e mottagna sms?-  "Grattis på alla hjärtansdag! Har du fått något roligt?Ha så kul:D"

vad står det i ditt 8:e mottagna?-  "Ser du vad det står? sådanna läxor har matilda:D tylesempel!"
vad står det i ditt 52 mottagna sms?-  "haha<3 älskar dig medX)<3"

vad står det i ditt första skickade sms?-  "Naw vilken sötnos:)"

vad står det i ditt sista sms i i inkrgen?-    "kolla vilken fin kaka jag har gjort:D!" 
vad har du för kontakter som börjar på A?-   andrea, angelica, anki, anneli,annie, anni

sista namnet på listan: Tilda


haha aa det var lite om min mobil:P


Kram på er


Av Elin - 4 mars 2010 19:57

Hejhej!


jag måste tipsa om en film som går på 3:an ikväll, det är "Uptown Girls" med Dakota Fanning och Brittany Murpy

så kl 21:00 på kanal 3 sitter iallafall jag bänkad frammför tvn:)

Den filmen är lite konstig men ändå ganska bra:)


Kram elle


se på Dakota, sötnos! Fast hon är ganska bitchig i filmen:P


Av Elin - 4 mars 2010 19:26

Hejsan:)


Nu har jag ätigt middag, det blev pasta och fläskkotletter, och jag var det ärnda barnet ikväll, alla andra är borta på olika saker så hela helgen så är jag ensam, riktigt skönt! min storebror bor ju inte hemma längre, min storasyster är på någon färga till finland för att festa (suck) och min älsta lillebror är och åker skidor med en kompisfamilj och min andra lillebror är i Danmark:D så är det bara jag kvar, mittenbarnet-.- men det är jättelugnt och tyst i huset:D


Här är några söta bilder på Ashley, Kellan och Jackson som är tagna till Glamour UK Magazine:



Av Elin - 4 mars 2010 18:01

Hejhej!


Nu känner jag mig busig tror att jag ska gå ned till hundarna de är alltid gosiga och vill alltid busa:) det har vi gjort lite idag, jag tog min lillebrors gossedelfin (han "använder" den inte+ att han är 12 år så jaa jag tog den) och Alex blev helt galen i den, så vi sprang runt och kastade med den :D

nej nu ska jag gå:D


Kram elle


presic sådär känner jag mig, som Taylor Swift:D

Klicka för stor bild

Av Elin - 4 mars 2010 17:26

Hejhej:)


Jag tror att jag snart ska se på tv eller nått skoj-.- haha som man ser så har jag varit jättupptagen idag:P jag var verkligen inte gjort någonting!


Ni vet säkert att Robert Pattinson och Kristen Stewart, Heidi Klum ,Paris Hilton och massa andra finns som barbies, nu kommer Taylor Swift med i klubben, det har nämlogen kommit ut en Taylor barbie!

Kanske något att ge lillasyrran?


Kram elle

Klicka för stor bild

Skulle du kunna köpa den?

jag tycker att de borde ha gjort hennes gitarr istället för den där gråa, men men:)


Av Elin - 4 mars 2010 16:51

Tjohejsan!


Taylor swift är verkligen vacker som en dag! (konstigt talspråk!) plus det kan hon sjunga helt fantastiskt, jag är inte alls avundsjuk, inte alls!:D


jag har lyssnat på henne i snart 6månader (då merar jag dagligen i 6 månader) och man kan bara inte sluta, man blir verkligen beroende efter ett tag:P


Kram elle

Av Elin - 4 mars 2010 16:41

Hej svejs!


Nu har jag lyssnat på musik i över 1 timme tror jag:P men jag älskar det!


Här är en video från Taylor swift's maneger den är ganska kort men det är jätte skojit, de har fått ett nytt bord, men det finns ett problem.....:)



Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards