elinelvira

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Elin - 19 mars 2010 23:46

Hellu!


nu har vi sett let's dance och en film som heter "stick it" med kellan lutz, den är jättebra tycker jag då:D

jag är inte alls trött men F är det, tråk måns, så vi kanske ska sova fast jag vill inte det, men men.

vi har ätigt typ nyttiga och mega stora ostbågar, verkligen stora! de var goda men smakade inte så värsk mycket:)


kram elle


sötnos!!

Av Elin - 19 mars 2010 20:02

Nu börjar let's dance men först:

taylor swift har ett liiitet meddelande till alla tjejer (och sig själv)


Kram elle


riktigt kul!

Av Elin - 19 mars 2010 18:39

Hjo!


Nu har vi sett Adventureland, och nu har vi tråkigt. vet inte alls vad vi ska göra:/ tips?

fast snart börjar let's danc så då har vi något att göra:D

just nu ser vi på Disney channel, eller hon gör det:)


Kram elle


En bakom kulisserna från Adventureland:D

Av Elin - 19 mars 2010 16:10

Hejhej:D

Nu ska jag och Froj se på Adventureland, ska bli jätte kul för jag har inte sett den på superlänge! och hon har inte sett den men jag kommer råka avslöja allt :D haha det är det dåliga med att se på en film som jag redan har sett:D haha men hon gör det frivilligt!:P


Kram elle


Av Elin - 19 mars 2010 15:59

Taylor Swift har varit i Japan och där gjorde hon en rolig intervju där hon skulle svara ja eller nej, haha den är lite gullig:P

helt klart värd att se:D


Kram elle


gillar hennes tjöja:D

Av Elin - 19 mars 2010 15:44

Tjao!


Idag har jag HA-dag, hemarbetsdag, så idag har jag pluggat svenska i 2½ timme, spanska i 1 timme och engelska i 1½ timme, och så skulle man laga lunch och ha en friskvådrs aktivetet, jag gick ut med hundarna. Min kompis Frida är här och hon sov här inatt och ikväll också:D vi ska ha så kul ikväll!


Kram elle


Vem bär den bäst? RACHELLE!!!!!

Vem bar den bäst? - Kim eller Rachelle?

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards