elinelvira

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Elin - 20 mars 2010 22:23

God natt!


Nu har vi sett "Allt för min syster" den var sååå sorglig, tårarna bara rann, och klummpen i halsen och magen blev bara större och större under filmens gång! men den var sjukt bra! verkligen riktigt bra! har någon sett den?


Nu ska jag sova tror jag, även fast jag inte är trött så måste man ju mysa och vänta in sömmnen:D det här är mitt 500 inlägg:D gud jag kom ihåg mitt första!


Kram elle


Det handlar om en tjej,Anna, som har en sjuk syster och hennes "uppgift" är att donera delar av sig själv, men hon vill ha rätten av sin egen kropp, så hon kämpar för sina rättigheter, men det är inte hela sanningen....dadatdada!!! haha

allt för min syster eller my sister's keeper som den heter på engelska:D

Av Elin - 20 mars 2010 17:14

Tjo!


Nu ska jag se på Adventureland, haha vi ska ha den i en vecka så why not!

men först så kommer det en interjuv med Dakota Fanning från New Moon premiären

obs: rubriken på klippet är lite överdrivet!

men hon verkar vara så rolig och glad tjej:D


Kram elle


Av Elin - 20 mars 2010 16:40

Hejhej


Nu har jag hjälp min storasyster att göra i ordning sig inför en studentskiva, man ska vara utklädd som en japansk lolita (lite Foki stil) och hon blev verkligen bra, vi använde mina gammla armband som jag hade när jag var typ 8 ( alla tjejers rosa och gulligull sakers priod) så vi hittade mycket kan jag säga:D


Jag hittade också en superbra video med klipp från Adventureland med Kristen Stewart och Jesse Eisenberg, hon som har gjort den använder de bästa klippen från filmen, och erkänn att man blir sugen att se den!!! och låten är med i filmen (den är nu officielt med i min spotify lista;) )



Kram elle

Av Elin - 20 mars 2010 15:47

Hejhej:D


Just nu sitter jag och lyssnar på låtar på spotify, men jag lyssnar bara på mina favoriter så det skulle vara kul om jag fick några bra låttips, här är min spotify lista:


  • The Best day- Taylor swift
  • My lullaby- Rubina
  • Concrate Angel- Martina McBride
  • I'm only me when I'm with you- Taylor Swift
  • Invisible- Taylor Swift
  • Cherry bomb- Cherie Curie
  • You Can't break a broken heart- Kate Voegele
  • When it rains- Paramore
  • Almost lover- a fine frenzy
  • Marys song- Taylor swift
  • Sweet goodbyes- krezip
  • Wish you were- Kate voegele
  • Crazier- Taylor swift
  • Goodbye- Miley cyrus
  • Near to you- A fine frenzy
  • Everytime- Britney spears
  • Today was a farytale- Taylor swift
  • Forever and always (piano verision)- Taylor swift
  • Come in with the rain- Taylor swift
  • untochable- taylor swift
  • The climb- Miley cryus
  • This is my life- Anna bergendahl
  • kom- timotej
  • Jump then fall- taylor swift
  • Never say never- the fray

haha ganska många , men jag vill ha fler bra, så kommentera gärna vad ni gillar för

låtar, skulle vara jätte kul:D


kram elle

Av Elin - 20 mars 2010 15:06

Tjo!


Jag var inne på Bellz blogg och såg ett jättebra New moon klipp, det är en bortagen scen :D värt att se!



Kram elle


Av Elin - 20 mars 2010 14:53

Hellu:)


Nu har min kompis åkt hem, hon ska åka in till stockholm med sin mamma och köpa New moon, buuhuu! jag vil också:D men jag får köpa den nästa vecka för mamma är skyldig mig 600 kronor så då kan jag köpa den:D:D:D

åå tänk att tiden går så fort! helt sjukt det känns som det var förra veckan jag och mina kompisar gick och såg på den!


Idag är det 12 grader i solen så snön smälter som en glass i saharaöknen!

 imorse såg man inte gräset på framsidan men nu kommer det fram cirklar med gräs! oo det är så coolt!:D


Kram elle


jag saknar min underbara kusin, hon är upptagen hela helgen:(

  

Av Elin - 20 mars 2010 00:13

God natt!


nu vet jag inte om vi ska sova men jag ska iallafall stänga av datorn:D


dagens ord är: Gugf

 

(F använder det heeeela tiden, men det låter så gulligt så att det inte gör nått!)


Dagensbild:

Min kompis fick den idag!!!! BUUUUUHUUU!! jag vill oxå! men den kommer ju ut i morgon så jag för väll köpa den senare:(


dagenslåt:

från Adventureland, älskar den!!!


DagensTv program:

Zack och Codys liv till havs på Disney Channel:D


Kram elle<3

Av Elin - 20 mars 2010 00:02

Några Taylor bilder:


Klicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild


kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards