elinelvira

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Elin - 22 mars 2010 21:39

GOD NATT OCH DRÖM SÖTT!

 

nu ska jag sova, det är en ny spännande dag i morgon som väntar och visst är det spännande, jag menar man har ju liksom ingen aning om vad som kommer att hända!


imorgon slutar jag tidigare, det ska bli skönt:D


Kram elle


det här är seriöst världens roligaste klipp, sitt stadigt på stolen jag varnar er!:D jag föll av (hahah det gjorde sjukt ont)


kram elle

Av Elin - 22 mars 2010 21:22

Tjo hej


ska snart sova men hittade en bra artikel om veckans bäst klädda:D det ska vara bilder på alla men det får inte platts:)


9. Jennifer Aniston

Den här veckans bäst klädda kändisar!

8. Kristen Stewart: Vi älskade Twilight-stjärnan Kristen Stewart i den här mönstrade Pucci-klänningen som hon bar nu i veckan. Hon blir bara bättre och bättre på Röda mattan!

8. Vi älskade Twilight-stjärnan Kristen Stewart i den här mönstrade Pucci-klänningen som hon bar nu i veckan. Hon blir bara bättre och bättre på Röda mattan!

7. Jessica Biel

6. Emilie De Ravin rockade trenden med spets på ett både sött och snyggt sätt. De unga stjärnorna lyser verkligen den här veckan! Vi är så avundsjuka på den här lyckliga tjejen som fick bära en Oscar de la Renta!

6. Emilie De Ravin rockade trenden med spets på ett både sött och snyggt sätt. De unga stjärnorna lyser verkligen den här veckan! Vi är så avundsjuka på den här lyckliga tjejen som fick bära en Oscar de la Renta!

5.Poppy Delevingne

4.. Sarah Jessica Parker

3. Dakota Fanning är en av våra stora nya favoriter och här får hon till det igen! Hon bar den här hudfärgade klänningen från Elie Saab i New York på en premiär förra veckan och hon såg verkligen fantastisk ut. Färgen passar henne perfekt!

3.  Dakota Fanning är en av våra stora nya favoriter och här får hon till det igen! Hon bar den här hudfärgade klänningen från Elie Saab i New York på en premiär förra veckan och hon såg verkligen fantastisk ut. Färgen passar henne perfekt!

2.. Vanessa Hudgens

1. Chloë Sevignys

 

Jag tycker att alla som jag la upp bilder på var snyggast, Vanessa var också jättefin i en Taylor Swift kopia (en glittrig kort klänning, det börjar kallas "en Taylor swift" lite coolt)

 vill ni se alla? klicka här!

 

Vad tyckte ni?

 

Kram elle

Av Elin - 22 mars 2010 21:11

Det har blivigt lite Taylor Swift den senaste tiden så härkomme ett till klipp från första gången (tror jag) som hon uppträder med låten "Jum the Fall" det är en av mina favotit låtar av henne, verkligen jätte bra och framträdandet med dansen och allt är jättefint!:D


Vad tycker ni?


kram elle

Av Elin - 22 mars 2010 20:44

hejsan!


Nu har jag varit inne på Youtube ett tag, det är en bra sida:D


jag hittade en video där publiken jublar i 10 minuter efter en Taylor Swift konsert och hon har tårar i ögonen och hon är det mest söta jag någonsinn sett, det här säger hon i slutet:

"If Iever Have a Lonely Day or If I ever have a bad day, I'm gonna think about tonight and I'm gonna smile"


 jag varnar er att det är hög volym och det här är inte hela utan en förkortat verision (om man ser den hela så har man ingen hörsel kvar, jag lovar)



Kram elle

Av Elin - 22 mars 2010 19:42

Hellu!


Nu har jag tvättat håret, det var riktigt skönt för hårbotten kan jag säga:)

jag försöker plugga spanska men det går inte, det är så tråkigt. vi ska ha prov på 6 kappitell helt sjukt, med alla glosor ( vi får ca 25-30 varje vecka det tycker jag är svårt  och nu ska vi ha alla som vi har haft detta läsår!) och alla gramatik!!

jag tror bokstavligttalat att jag kommer att dö! fast det vill jag inte, då kan jag ju inte se Eclipse eller The runaways... hmm svårt dilemma...



Här är en jättebra interjuv med Dakota Fanning och Kristen Stewart (jag vet att det är många klipp men det är ju så roliga att lyssna på dem:) )

Av Elin - 22 mars 2010 18:41

HEEEJ!


Nu har jag ätigt och läst lite (en bok i svenskan, men som man har fått välja själv) och så har jag chattat med min kusin litegrann. 

snart måste jag duscha, glömmde det igår och jag brukar inte glömma sånt, men men.

 Idag i skolan har det inte hänt något speciellt, bara en vanlig ganska tråkig måndag. Imorgon är det Tisdag (som alla borde veta) och min sista lektion är inställd, yeey, så vi slutar 1 timme tidigare, fast den lektionen är den roligaste på hela Tisdagen så ändå lite synd!


naj nu raka vägen mot duschen!


Kram elle



lite små coolt!

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards