elinelvira

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Elin - 2 april 2010 11:26

Ciao!


Nu åker vi, så Glad påsk på alla underbara:D

jag ska vara på mitt landställe tills på Söndag, så det kommer inte bli något bloggande!


kram elle

Av Elin - 2 april 2010 11:15

Hejhej:)


Nu har pappa fått sitt stress-hyper anfall, -vi skulle ju åka 11 sa ni ju,nej men jag ska bara passa upp på alla ,blabla, haha det är jättekul när har är Mr sur:D vi brukar reta honom då och då blir han ännu surare,haha det älskar min kusin:D

aja jag ska väll börja göra mig i årdning då:D fast tror inte det hjälper.

Mina kusiner ska inte komma så de 2 dagarna kommer att bli låånga utan dem,och jag kommer få så tråkigt:( får väll leka med hundarna:D


Kram elle


jag vet vem jag kommer att lyssna på i bilen, en ledtråd...

Klicka för stor bild

Av Elin - 2 april 2010 10:18

Tjo!


haha pappa hade redan gått ut med dem:) så aa då är jag kvar här.

men jag måste packa det sissta som ska med till landet:)


Kram elle


den här låten är så fin, man blir helt rörd! jag vill ha den på mitt bröllop!!!!:P

(man måste ha sånt planerat:D )


Av Elin - 2 april 2010 10:05

nu måste jag gå ut med hundarna, även fast jag gick ut i gårkväll, det är en orättvis värld, men men det måste göras.

packningen är i full gång och nu sattes damsugaren på där nere och min lillebror ser på tv med jättehögt ljud, så det är nog lika bra att gå ut:)


Kram elle


hoppas du har det bra i Danmark<3

  

Av Elin - 2 april 2010 08:48

Godmorgon!


jag vaknade kl halv 8:O och det gjorde jag igår också, helt sjukt så tidigt kan man ju inte vakna när man har lov:)

idag ska vi åka till mitt land, mina kusiner kommer också och min storebror somjag inte kan träffat sen i julas:P


nu ska jag äta


Kram elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards