elinelvira

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Elin - 5 april 2010 23:34

godnatt alla underbara!


Nu har vi sett New moon och sett lite på Mtv, det var lite mysigt:D men nu ska jag sova jag är sjukt trött mest mentalt tror jag massor av minnen som inte är de bästa kommer upp och det är jobbigt

men nu ska vi vara glada:D Jag Kussen och Sabbi har haft massor av tävlingar som äta upp popcorn snabbast och dricktävlingar, superkul:D


Kram elle


lite av kvällen....


Av Elin - 5 april 2010 18:41

Hellu!


Nu har vi ätigt, det blev grillat, mums!

snart kommer min kusin och hennes kompis hit , vi ska se klart på New moon, de har inte sett den förut så det ska bli kul:)


Kram elle


 da da da!!

Av Elin - 5 april 2010 17:49

tjo!


Nu är jag superhungrig så jag hoppas att maten snart är klar:D

jag har lite tråkigt så det blir ett kort inlägg.


jag tänkte lägga upp Twilight filmernas olika bilder, eller vad man ska säga:P


Twilight: The Movie New Moon: The Movie Eclipse: The Movie och så fattas Breaking Dawn änså länge:D


vilken tycker du är finast?


jag gillar nog mest New moon, den har så varma fina färger.D


E

Av Elin - 5 april 2010 17:22

Hejhej:)


Idag ska vi grilla!!! aa första gången det här året, det ska bli så spännande:D (hahah)


Jag hittade den här videon på Youtube, det handlar om att om man har en dröm så ska man följa den, asså man ska göra allt i sin makt för att få det man vill, jag tycker att man ska se den här videon även om man inte gillar Taylor swift! för man blir lite rörd!:P


Kram E


Av Elin - 5 april 2010 14:30

Hej!


nu ska jag till min kusin,vi ska ned till centrum och hon ska shoppa:P

jag har inga pengar (jag sparar till en systemkamera:) )


Kram elle

Av Elin - 5 april 2010 12:04

hejhej:D


nu ska jag snart ringa och väcka min kusin, seriöst, man kan inte sova till kl 12! jag vaknade kl halv 10 och tyckte det var sent! så det är väll det jag ska göra nu:)

och sen ska jag leta reda på hundarna, jag såg inte dom när jag var nere i köket, det var lite konstigt...

va nej hon är vaken så det behövs inte:D lite synd men men


kram elle


haha undrar hur många gånger jag har laggt upp den här:P

  


Av Elin - 5 april 2010 11:34

hejhej:)


nu ska jag snart äta frukost sen ska jag vänta på att min kusin ska ringa:D


här kommer några fina bilder:D

asså typ Eclipse wallpaper:D



Av Elin - 5 april 2010 10:45

Hejhej


jag borde antagligen äta men jag är inte hungrig så jaa.


Här är ett litet test (eller tävling) jag ska väll hitta på något pris eller nått till den som vinner, jag har fått in några förslag men ingen har fått alla rätt än så det är bara att gissa på:D ! hmm man kan gissa fram tills den 15/4:D


1.2.

3.4.

5.6.

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards