elinelvira

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Elin - 15 april 2010 21:30

God natt!


imorgon så är det Fredag, sista dagen innan helgen, på måndag börjar filmveckan, det ser jag fram emot:) jag och K hamnar oftast i samma grupp (förutom idrottem) men hon är så duktigt och rolig så det är inga problem:D min grupp ska typ interjuva en brandstation (hahahahahahahahahah) eller en polisstation (omg, haha nä men "vissa" bara din pappa är ju snut (ingen i min grupp sa så) kan vi inte interjuva honom, det blev lite konstigt, jag sa ungefär: nää han är polis men jobbar mest på kontor nu (han blev chef för 2 år sen förut var han en som stoppade bilar med laser och så, vad heter det nu.......juste trafikpolis, det var han förut (laser på bilar är fett svårt, man jag prickade iallafall när jag testade) men seriöst vad jag svamlar, nä nu ska jag sova!


Kram elle


idag såg jag mitt första Vampire  Diaries avsnitt, jag fattade inte så mycket, men men, Wanabe-Nate (killen från Lost (till vänster,)som är kär i sin syster(han är jätterolig i Lost,litesmå korkad) han kallar jag Wanabee-Nate för han ser ut som Nate från Gossip Girl (men inte på bilden) Damon eller nått heter han i den här serien det passar honom inte...men han är snyggare är Stefan...:P

Av Elin - 15 april 2010 19:50

hejhej


idag så var det sissta dagen för mini tävlingen:) och 2 stycken kom på första plats de hade 5/6 rätt, och det var Bellz och Anna, grattis till er:D

Anna har ingen blogg (tror jag) så det blir bara Bellz som får en länkning:D


de rätta svaren är :


1.taylor swift
2.kellie pickler
3.ashley greene
4. Kate voegele
5. robert pattinson
6. kristen stewart


1.2.

3.4.

5.6.


det var ingen som kunde Kellie pickler men hon är inte så känd,än, och jag är imponerad att några kunde Kate vogele hon är inte heller så känd-än:P


tack till H, Wilma, Anna, Bellz,Marre,Matilda och Froj som deltog, jag trodde inte så många skulle vara med:Pdet var ju endå en ganska fånigtävling!


Kram elle

Av Elin - 15 april 2010 19:21

hejhej:D


sorry för att jag inte har bloggat på nästan 1 vecka:O

 men jag hade i onsdags spanska prov och idag spanska läxfehör, tills imorgon so redovisning och en annan redovisning till engelskan och svenska boklogg + författarporträtt (man ska skriva om författaren till sin bok, för mig blir det Charlotte Bronte) så jag har varit lite upptagen.

men i helgen blir det mer, det kan jag nästan lova:D


kram elle


kristen stewart ska vara med i April numret av Flaunt:D

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards