elinelvira

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Elin - 16 april 2010 23:26

godnatt!

 

nu ska jag sova är riktigt trött faktiskt, och om ni har spotify så ska ni söka på "Cindy Roberts- I can't falling in love with you" den finns inte på youtube, men är så otroligt fin att jag bara vill gråta! haha men nu ska jag sova:D


Citat:

Take my hand,and take my hole life too


Kram elle


fan vad du har förstört allt! och det är ditt fel inte mitt, det tog mig evigheten att förstå det och nu står jag fast vid det!För det är sanningen!

Av Elin - 16 april 2010 22:59

Hejhej:)


Idag har min klass haft ett disco för mellanstsdiet:D de var sjukt omogna och bar asså verkligen elaka mot varandra, så himmla jobbigt! men det var lite kul iallafall:D

just nu lyssnar jag på Taylor Swift, men jag har fått låna en bok av min söta vän så jag ska läsa den, ellre först ska jag läsa ut boken jag håller på att läsa, typiskt mig att läsa 4 böcker sammtidigt:P (just nu gör jag det!)


Kram elle


nr 2 i en serie! oooo spännande!


jag vill bara säga tack till Anna som har kommenterat 7 kommentarer igår:O det var inte få det, tack så mycket!

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards