elinelvira

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Elin - 17 april 2010 23:44

Godnatt!


Idag har jag som sagt varit med min kusin, och jag har läst Jane Eyre, till sidan 287 (jag var på sidan 232, och texten är liten så jag är ganska stolt) och ur House of night 2 (som handlar om vampryer) så jag har varvat 1800-tals england med vampryer,rolig mix. och så har jag gjort Facebook (eller en profil eller vad man kallar det) så jaa det är vad jag har gjort idag:D


En ska du kan säga om du kommer försent till en lektion:

Förlåt att jag kommer sent, men alla i koridoren ville ha mig atograf!

 

hahah så klockren!


Kram elle

Klicka för stor bild

Dagens bild!

Av Elin - 17 april 2010 18:59

Hej på er!


Jag vet inte om jag ska till min kusin eller ej, min mobil har laddat ut (orkar inte ladda den, laddaren kan bokstavligt talat finnas vartsom hellst i huset) och de har glömmt att lägga på luren hemma hos dem, så jaaa, jag är fast här:P


och jag måste ta tillbaka en sak, Stefan är såå mycket snyggara än han elake brorsan, men Ian är snygg i Lost (och rolig, älskar han i Lost) fast i VD så är Stefan snyggare:D<3


Kram elle


Nu blir det....House of night 2 (sveket)

Av Elin - 17 april 2010 16:56

hejhej:)


Jag har varit hos min kusin och vi o sabbi gjorde chokladbollar, men jag var tvungen att gå hem å äta medans de sitter och smaskar:) men de sparar några åt mig, hoppas jag, man vet aldrig riktigt med min kusse, hon är ett litet bustroll:D

nu ska jag äta, hmm sen ska jag leta rätt på vart man kan se de andra Vampaire Diaries avsnitten:D


Kram elle


haha det är lite beroendeframkallande:P Vampyrer har den efekten på mig;)

Av Elin - 17 april 2010 12:53

Tjaba!


Nu har jag läst lite ur Jane Eyre, 1 kapitel är ungeför 20 sidor jättejobbigt,jag ska läsa 1 till kapittel snart och så har jag läst ur house of  Night 2, och Stevie Rae dör:'(

det är så hemskt, jag började gråta! ( när SR börja gråta blod, då började jag också gråta, så hemskt att hon dog!) men jag vet vad som kommer hända i 3:an:P


Kram elle



ganska obehaglig bild:P

men hon ser ungefär ut så innan hon dör!

Av Elin - 17 april 2010 11:22

tja alla glada!


här är en scrapblog som en jättesnäll tjej har gjort, hon har ofta inte så många besökare men hennes scraps är så fantastiskt fina! det här är en av mina favoriter:D


Kram elle


Vad tycks?

Av Elin - 17 april 2010 10:46

God morgon!


Idag hade jag tänkt springa, men sen kom jag på att jag måste läsa "Jane Eyre" för jag börjar ligga efter i den, men jag har 2 andra superspännande böcker som är mycket roligare så det blir aldrig av.... jag såg verkligen fram att springa men men det får väll bli i morgon då:D

min kusin kanske ska komma, men hon har inte hörtav sig än, lite jobbigt!


Kram elle


VS

seriöst vad v'äljer man!?

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards