elinelvira

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Elin - 18 april 2010 21:52

God natt alla söta!


nu ska jag sova, jag har varit inne lite på facebook (man får typ 200 mejl så fort någon gör nått) och där pratade jag med en gammal klass kompis, vi hade en kattklubb bara vi 2 och ingen fick veta vad vi gjorde, i 1 år var vi oskiljaktiga, lite gulligt:D

imorgon ska jag göra en ny scrap så var berädda att kommentera den;)


Kram elle


har gjort om den lite:P

Av Elin - 18 april 2010 21:17

Jag får tårar i ögonen bara av att se på en fanmade trailer, det är så fint och så sorgligt, jag måste ha den här filmen!


kram elle

Av Elin - 18 april 2010 20:50

tjao!


Nu har jag gjort lite engelska, jag hade bara småfel på typ 2ord annars så kunnde jag alla, fast jag måste öva på engelska redovisingen (jag har skrivigt om boken speak som kristen är med i,asså i den filmen som är baserad på boken:P ) älskar den boken och jag kan nästan hela men när man står där framme och ska prata så ibland blir det ibland blackout men ibland går det jättebra (min mentor tycker jag är bäst i klassen på att redovisa muntligt, yeeey!) men det kommer gå bra!


Här kommer 2 videos som jag lovade min kusin att jag skulle lägga upp:

sötisar!


kram elle

Av Elin - 18 april 2010 18:25

Hej!


Jag, pappa och Alex (asså min hund) gick ut och sprang, vi sprang nästan 2 km innan iallafall jag var helt slut (pappa la av innan) så när vi kom hem duschade jag och sen åt vi middag, och nu ska jag snart göra Engelskan som är tills på Tisdag, jag övade lite i onsdags  och lite på Torsdagen (då kunnde jag alla) så det borde gå bra idag också.


Efter vi åt gick jag och min storasyster ut och åkte skatebord(vi lånade min lillebrors), haha det var sjukt kul, hon trilla 1 gång och jag fick borsta upp gruset. så vi åkte upp och ned gatan (eller från korsningen till "återvinninggränden" där gångvägen börjar) och tillbaka, det var skojjigt!

nu ska jag plugga sen kommer min kusin:)


Kram elle


den här bilden tog jag när jag gick en promenad med hundarne förra året (typ september) Tessan levde då så den här bilden betyder mycket för mig, och

om man följer stigen så tror jag man kommer till honom<3

   Han var en liten solstråle, så han måste vara där

Av Elin - 18 april 2010 14:22

hejhej:D


Nu har jag gjort 2 svenska bokloggar som jag blev ganska nöjda med, så jag tycker att jag förkänar en liten paus, eller vänta jag är ju klar:D

Men jag svär att min svenska lärare inte kommer vara nöjd(så fort jag använder lite svårare ord så har man helt plötsligt kopierat,höga tankar, ni förstår jag är ju inte tillräckligt smart för svåra ord) men det känns skönt att veta att jag inte behöver stressa imorgon, eller vänta jag har engelska jag måste göra sen, men det är en annan femma (hahaa bra Audry fattar den)

nu ska jag ut i solen ,har inte varit ute idag(:


Kram elle

Flower Picture showing Forget-me-not

 den sötaste blomman som finns

och här är mitt 600 innlägg:D

Av Elin - 18 april 2010 11:10

Hejhej


okej jag ska gå rakt på sak, alla gillar att skratta ,men gillar ni att skratta så mycket att man inte får luft? om ni gör det så cheka in de här klippen från Ellen:D


Här skrämmer hon Taylor Swift:P såå kul!


kram elle

Av Elin - 18 april 2010 10:58

god morgon alla morgonpiggar!


haha jaa det är lite sent nu men jag vaknade faktiskt halv 10, och så har jag ätigt frukost:) idag tror jag att jag ska ut och springa, och typ hela familjen ville följa med så jaa, vi får se hur det går med den planen!

igår kväll läste jag ut House og night 2 och jag vill läsa 3! den var riktigt spännande faktiskt! idag ska jag börja på "Upprorsänglar" som jag lånat av min kompis:)


Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards