elinelvira

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Elin - 19 april 2010 22:25

God natt!


Nu är klockan ganska mycket:P och jag går upp kl 6 imorgon så jag behöver min sömn, fast först ska jag läsa i "Upprorsänglar" jag har läst 2 kap och den är redan spännande, det är inte alla böcker som är det^^


det är en tjej som har gjort en egen story om bella och Edward och hon har gjort allt i en video;


Edward and Bella get into an argument and Bella decides to get as far away from Edward as possible. Both Edward and Bella can't stop remembering all the times, good and bad, that they've spent together.
Edward finally locates Bella and apologizes for pushing her away


jag älskar den här låten, tack bellz för tipset!:D

 

kram elle

Av Elin - 19 april 2010 21:29

hejhej:D


just nu sitter jag och ser på Spårlöst:D sååå bra!

så det här innlägget blir kort


Här är min nya scrap bilderna är tagna på Kape verde:D jag var ju där för 2 månader sen:P jag önskar att jag var där....


Kram elle




Av Elin - 19 april 2010 20:45

Taylor Swift var nominerad för bästa sång och årets underhållare, tyvärr förlorade hon i båda kategorierna men hon var fortfarande snyggast på röda mattan!!

cheka in de här bilderna:


Klicka för stor bild Klicka för stor bild

Klicka för stor bild Klicka för stor bild


kram elle

Av Elin - 19 april 2010 20:35

Tjao!


Nu har jag gjort engelska och jag kan alla!!:D hoppas jag kan dem i morgon också:P men det har inte blivit någon mer spanska..oj då, men aja det får jag göra imorgon^^

snart ska jag se på spårlöst eller svenska hollywood fuar (har faktiskt aldrig sett det ) så det ska bli skojsigt:D


Kram elle


Mitt hjärta smälter......

Av Elin - 19 april 2010 17:43

Hej sansvejsan!


Nu har jag ätigt, och gjort lite spanska, det vill säga läst texten 1 gång, och har gjort engelska ( gått igenom alla glosorn 2 gånger) men jag ska göra båda 2 gånger till, så är jag klar för idag:D

Idag har vi haft filmtema, en kille som heter Sten som är redigerare ska lära oss att sätta ihop en film:D idag provfilmade vi (haha vi gjorde typ en musik video) och en interjuv med alla i sin grupp, det var riktigt kul, på Torsdag ska vi göra våran dokumentär film:)


Kram elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards