elinelvira

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Elin - 30 april 2010 23:49

HEEEJJJ:D


Nu har Tilda och Matilda ( det är en knepig en)  gått hem, vi hade jätteroligt, små busungar:D Vi var först vid brasan sen gick vi hem till mig och hade det sjojsigt:D


Just nu lyssnar jag på Taylor Swift på Spotify, niice:)


Kram E


Klicka för stor bild

Av Elin - 30 april 2010 19:52

Nu ska jag till söta Tilda:D


ses


Kram E


 Du finns i mitt hjärta<3


  

Av Elin - 30 april 2010 19:18

haha den är så skön!


E

Av Elin - 30 april 2010 18:28

hejsan:D


jag har inte läst för det första för att min syster sover i min säng och för det andra så gjorde jag lite av min svenska läxa istället (känner mig duktig)


Låt mig vara sur. Jag kommer att bli glad.

 Låt mig trilla. Jag kommer att resa mej upp igen.

Låt mig göra misstag. Jag lär mig av dom.

 Låt mig få ett IG. Jag kommer att inte vilja ha det igen.

 Låt mig skrika. Jag kommer att vara tyst.

Låt mig sova halva dagen. Jag kommer att vakna.

Låt mig spela hög musik. Jag kommer att tröttna.

Låt mig vara tonåring. Jag kommer att bli vuxen!



så är det

E


Av Elin - 30 april 2010 17:28

hejhej:D


Min kusin är i stallet men efter det ska vi göra nått (haha typ gå till brasan) Och pappa är inte hemma , han kommer hem kl 6 imorgonbitti. Han ska jobba natt nu på valborg eftersom han är polischef och måste typ ömm inte vet jag men han ska väll göra nått viktigt:D

så tills tilda ringer har jag tråkigt.


Kram E


Men jag kom på att jag ska läsa i min superbra bok, om jag läser ut den i helgen så ska jag göra en recension:D


det här är mitt 100 innlägg den här månaden:D så mycket har jag aldrig bloggat under en månad ^^

Av Elin - 30 april 2010 16:29

Hejhej:D


Nu har jag gått med hundarna, skönt att ha det överstökat:D


förra fredagen kom ju Eclipse trailen ut och nu har jag hittat lite bilder fårn den, och de är braaaa!!!







ååå vad fint!


Nu ska jag äta (jag vet tidigt!)


E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards