elinelvira

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Elin - 1 maj 2010 23:56

God natt


Nu ska jag bara skriva det här och sen läsa och sen sova, och nu ska jag inte sitta upp halva natten som jag gjorde igår:P 


Nu har vi haft mys och sett på Nanny diaries eller nått med Scarlett Johansson, den var faktiskt bra:) en typisk Elin film:D


Jag har i reklampauserna sprungit och chattat med min kompis haha det var länge sen jag skrattat så mycket, sisst var det i torsdags med Audrey<3 det är ganska länge för mig iallafall. så kvällen har varit bra, jag är inte någon utemänniska jag älskar att vara hemma och njuta av min familj och att vara trygg.


Kram E

Av Elin - 1 maj 2010 18:36

hejhej:)


Nu har jag övertalat mina 2 kompisar att "göra" facebook:) så vi har chattat lite och så, snart ska vi äta jag åt ingen lunch så jag är hungrig:D


A och M saknar er såååå mycket! ni är bäst, ni gör mitt liv underhållande!


Kram E


Av Elin - 1 maj 2010 13:56

Hejsan alla glada


Jag har fortfarande inte bytigt om hehe men jag hade först tänkt att springa, sen så orkade jg inte det, så då tänkte jag bara duscha men sen så orkade jag inte det heller hehe så jag har suttigt här ett tag men nu ska jag verkligen duscha:P


Kram E


Av Elin - 1 maj 2010 12:24

BD

 

Nu är det officiellt – Bill Condon blir regissören för Breaking Dawn filmen och Stephenie Meyer kommer att bli producent.

 

BILL CONDON TO DIRECT SUMMIT ENTERTAINMENT’S THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN


Los Angeles, CA April 28, 2010 – Summit Entertainment has confirmed that Academy Award® winner Bill Condon will direct THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN, based on the fourth novel in author Stephenie Meyer’s Twilight series. THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN, is currently being written by Melissa Rosenberg, and will star Kristen Stewart, Robert Pattinson and Taylor Lautner. Wyck Godfrey, Karen Rosenfelt, and Stephenie Meyer will produce the project.


“Bringing Stephenie Meyer’s BREAKING DAWN to the screen requires a graceful and intelligent hand and we believe Bill Condon is exactly the right steward, having shown equal and abundant talents of immense creativity and subtle sensitivity,” said Erik Feig, President of Production and Acquisitions, for Summit Entertainment.

Added author Stephenie Meyer, “I’m so thrilled that Bill wants to work with us. I think he’s going to be a great fit, and I’m excited to see what he does with the material.”

“I’m very excited to get the chance to bring the climax of this saga to life on-screen. As fans of the series know, this is a one-of-a-kind book – and we’re hoping to create an equally unique cinematic experience,” said Bill Condon.


THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN illuminates the secrets and mysteries of this spellbinding romantic epic that has entranced millions.

Condon is well known for writing and directing DREAMGIRLS, KINSEY, and GODS AND MONSTERS, for which he won the Academy Award for Best Adapted Screenplay in 1999. He was nominated for a second Oscar for his screenplay for the movie musical CHICAGO in 2003. Most recently the multi-hyphenate directed the pilot episode for the Showtime series “The Big C” and produced the 81st Annual Academy Awards telecast, hosted by Hugh Jackman.


WEEY!! Tänk att det är bestämt, nu ska vi bara vänta och se om den blir 1 eller 2 filmer, Vad tycker ni?

jag tror jag tycker 2, då drar man ut på det hela istället för att bara tjoffsa ihop allt:D


Kram E

Av Elin - 1 maj 2010 12:16

   WIIIIIIII!!!!!!!!!!!


Kram E

Av Elin - 1 maj 2010 11:32

Godmorgon!


Nu är jag vaken eller jag vaknade kl 9 när min kusins pappa ringde sen har jag bara legat och gosat:P mysigt... men nu har jag bestämt mig att gå upp iallafall!

Igår la jag mig kl halv 2 så jaa:P lite sent, jag kom på att jag missade ett VD avsitt så det såg jag på (det är 50 min) men jag läste också, jag har märkt att jag har svårt att prioritera:P


Kram E


Episode 13

Nu fick man äntligen veta varför Damon hatar Stefan...och i nästa avsnitt tror jag att man får se nått om Isobel,AAAAA!!! (det stod så på deras hemsida)


Damon och Elena

Katherine och Damon och Pearl

Children of the Damned: Katherine, Damon and Pearl

Av Elin - 1 maj 2010 00:08

godnatt!

 

Nu ska jag typ sova eller läsa sen sova, alla i huset sover nu så jaa:D

men pappa kommer väll runt kl 6 så om 6 timmar:D jobbigt....

men aja


Det har kommit ut 100 nya bilder på Taylor Swift och lautner från filmen Valentines Day, men jag lägger bara upp några av dem:P


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


sweet!


Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards