elinelvira

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Elin - 2 maj 2010 16:07

Nina Dobrev pryder  April numret av Seventeen :


Vampire Diaries star Nina Dobrev covers the April 2010 issue of Seventeen. Nina talks about family, acting, high school drama and about how her Vampire Diaries character, Elena Gilbert, compares to Bella Swan from Twilight


On Bella vs Elena: "I think that Elena has more awareness of her friends and family, and everyone around her, and looking out for everyone's best interests. But Bella reflects that unconditionally in love, the blinded love that girls really do experience sometimes. They fall in love with someone, and they'll do anything and everything for that one person. I think I'm more like Elena, but I have a little bit of Bella in me. When I'm in love with someone and they're really important to me, I will definitely take care of them, but at the same time, I'm not going to throw everything away for a relationship — I still have my friends, and I still have an awareness of everything around me."


On High School Drama: "Looking back on high school, I just remember specific scenarios and thinking, Wow, that was such a big deal at the time, but right now it feels like it never even happened. So I guess if I can give any advice, I would just say that everything will pass, and it'll feel like it was a big deal over nothing. Life goes on and then you change and other things happen, and everything feels like it's so much worse afterwards. It'll always get better."

 

Nina Dobrev April 2010 Seventeen

så söt:D här är en videotill:)


hon ger stil tips, riktigt snygg färg måste jag säga:D



Hon är sjukt söt! Hon är född i Europa, Bulgarien men uppuxen i Kanada:D lite coolt


Nu ska jag Plugga NO på terassen


Kram E



Av Elin - 2 maj 2010 14:27

Hejhej:P


Nu har jag skrivit en antoligitext oxh gjort om hela 1 bokloggen och hela 2 bokloggen och ska snart börja på 3 bokloggen, den blev jag nöjd meds å den får vara samma:D sen ska jag plugga No, har prov på tisdag och jag kan inget, eller jo lite kan jag ju men inte så mycket. det är jätte fint väder ute så jag har lite ångest för att jag inte har tid att vara ute, och lärarna säger att vi inte ska plugga över helger och lov -.-


kram Elle



tänk att jag har välsignats med så många underbara människor i mitt liv, älskar er!

seriöst  kolla mitt gapskratt!:O :D haha den bjuder jag på:P

Av Elin - 2 maj 2010 12:45

God morgon:P


tänk att klockan redan är snart 1:O haha men idag vaknade jag inte så sent, jag vaknade halv 12:O men jag släckte lampan halv 2 (shit) även fast jag lovade mig själv att inte lägga mig så sent! bustroll!


men jag har iallafall gått ut med hundarna och ska nu göra No och svenska, sjukt tråkigt! men måsta göras.


Kram E


den här bilden är så söt:P de ser ut som syskon:D

  

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards