elinelvira

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Elin - 13 maj 2010 23:40

God natt!


nu ska jag och min kusin elin snart sova, haha det kanske låter som hon är typ liten men hon är 1 år äldre än mig:P hon ligger i min säng och pratar i telefon med sin kompis F hon har typ (som jag har uppfattat) varit hemma hos en kille de träffade i sälen och F och killen har sett på en film sen så har de inte kommit längre i sin beskrivning, men det är roligt att lyssna på dem:P nu sa F något som elin sa VA? ooo!! haha jag ska gå nu:D


Kape Verde <3 :D


kram elle

Av Elin - 13 maj 2010 21:56

Hejhej:)


De här videosarna är från Bellz blogg men jag snodde dem:)

de är eller ni får se vad det handlar om:D :D :D :D




OMG!!! Jag dööööööööööör asså jag måste se den här filmen, NU!!


E

Av Elin - 13 maj 2010 21:23

Tjaa, nu ska jag gå ned till köket och leta riskakor:)


volturi, oooo!

seth sötis

jake och Bella


längtar såååå mycket!

är det bara jag?


Kram elle

Av Elin - 13 maj 2010 19:23

Hejhej:)


Jag har köpt en film som heter Step up och jag ska resensera den:D


Den handlar om killen Tyler Cage (Channing Tatum) som får samhällstjänst på en konstskola för att ha tillsammans med några kompisar brutit sig in där och vandaliserat. Där träffar han Nora Clark (Jenna Dewan) en dansare som behöver en danspartner till sin uppvisning. Tyler har en tendens att avsluta allt han börjar på så för första gången får han kämpa för något han vill ha. Tack vare varandra får dem en större insikt i hur livet kan se ut utanför den bubbla dem lever i...

 

"Every second chance begins with a first step"

"Varje andra chans börjar med ett första steg."


filmen skulle först heta "Music High" men regisören bytte namn till "Step up"

Filmen är från Summit och Melissa Rosenberg har varit med att skriva manuset:)

lite skojsigt!


ett litet prat mellan Tyler och hans kompis Mac och hans lillebror skinny:


[after Tyler gets in a fight at a party]

Mac Carter:  You feel like because you're a white boy you gotta overcompensate or something?
Tyler Gage: Wow, like wow, you got me figured out, Montel
Mac Carter: Yeah, well you're the one going Jerry Springer all the time
Skinny Carter: Hey, if you're Montel and you're Jerry, then I'm like...
Mac Carter: Jenny Jones
Tyler Gage: No, like Ellen (Degeneres) 
Mac Carter: Except Ellen gets more chicks than he does!


Vad tyckte jag?

Jag tycker att Step Up var helt fantastisk! Älskar den!Grymma danssteg, flera ögongodis och en mysig handling.Skådespelarna var jätteduktiga och det finns en rödtråd genom hela filmen. Även om man sett liknande förut så ger det än en trevlig good-feeling som man aldrig kan säga nej till.
Se filmen om du inte redan har gjort det!


9/10





StepUp1.jpg image by iamfashion02


2006_step_up-1.jpg step up image by sarahx27babyyy



så duktiga!:)


det blev många bilder men bara för alla bilder är så underbara:D


Kram elle




 

Av Elin - 13 maj 2010 19:03

Klicka för stor bild


från hennes konsert i minnesota den 7 maj, skit cool bild!


Av Elin - 13 maj 2010 18:42

tjaa!


Nu har min kusin elin (jag vet) kommit och hon ska sova här, men hon är typ sjuk (haha det verkar inte så) men hon säger det så jaa:) hon ligger i min säng och ser på MTV typ room renter eller nått:)

och jag lyssnar på Hey Monday.


Det har kommit ut en film som jag skulle vilja se:D den heter "Letters to Juliet" med Amanda Seyfried, lite små mysig film:D


vilken låt är det som börjar 1:50? haha:)


"Sitting in my hotel room in NYC. Just saw a commercial on tv for Letters to Juliet and was like THATS MY SONG IN THE BACKGROUND. To myself."

  


Av Elin - 13 maj 2010 15:06

hejsan:D


nu har solen försvunnit bakom målnen, synd, men vi kan gotta oss med den här sneak peak videon från Oprah där Taylor Lautner, Kristen Stewart, Robert pattinson och Dakota Fanning är gäster! det ska visas idag i USA så vi får hoppas att vi får se det idag eller imorgon:D


man får se en ny sceen från Eclipse!


waaa! vill se vill se vill se!


här är lite av vad som ska vara med!:)




Av Elin - 13 maj 2010 13:54

 

Ja må han leva

ja må han leva

 ja må han leva ut i hundrade år

 javisst ska han leva

javisst ska han leva

 javisst ska han leva ut i hundrade år!


Och när han har levat

och när han har levat

och när han har levat ut i hundrade år

 ja då ska han skjutas

 ja då ska han skjutas

 ja då ska han skjutas i en skottkärra fram!

 

Och när han har skjutigts

 och när han har skjutigts

 och när han har skjutigts i en skåttkärra fram

 ja då ska han hängas

 ja då ska han hängas
Ja, då ska han hängas på en häst bakåfram!


Och när han har hängits
Och när han har hängits
Och när hon har hängits på en häst bakåfram
Ja, då ska han dränkas
Ja, då ska han dränkas
Ja, då ska han dränkas i en flaska champagne!



och när han har drunknat

och när han har drunknat

 och när han drunknat i en flaska champange

 ja då ska han läggas

jag då ska han läggas

jag då ska han läggas på en blomstrande äng!

 

GRATTIS ROB!





Klicka för stor bild


24 år idag! <3


kram elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards