elinelvira

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Elin - 15 maj 2010 22:25

God natt:)

hejhej!


Nu har jag Tilda, sabbi och C  busat runt, vi gick ned till centrum för de ville ha godis och då kom typ en psykopat fram och ville krama sabbi, jag och tilda såg honom innan och vek undan men sabbi såg rakt ned och han var bara nån decimet ifrån hennes ansikte sen när hon såg upp så vi alla sprang som dårar, haha nu efteråt är det ganska kul:) sen hoppade vi upp på ett skoltak (det va inte högt) och så satt vi där ett tag och åt lite godis, haha och då kom larmövervaknings grej bilen (typiskt) och vi hoppa ned,och sprang, haha inte alls misstänkta:P men vi satt ju bara där och käka godis så aja:)

nu är jag sjukt trött så ska väll sova:)


Kram elle


såg den här på Bellz blogg, den är jätte bra och jättesorglig, om jag inte var så trött just nu så skulle jag nog gråta:P





Av Elin - 15 maj 2010 16:35

Love Story

 

(Taylor Swift)

  


"This is a song I wrote when I was dating a guy who wasn't exactly the popular choice. His situation was a little complicated, but I didn't care. I started this song with the line "This love is difficult, but it's real." When I wrote the ending to this song, I felt like it was the ending every girl wants to go with her love story. It’s the ending that I want. You want a guy who doesn’t care what anyone thinks, what anyone says. He just says, “Marry me, Juliet, I love you, and that’s all I really know.” It’s sort of told in a character kind of thing, where it’s Romeo and Juliet, and it’s not me saying that I’m getting married or anything...but I think it’s fun to write about it. "

 

 


kram elle

Av Elin - 15 maj 2010 15:55

hejhej:)


min minsta lillebror är i Danmark, de ska på Legoland (haha jag var där när jag var 8)  och han har skrivit ett mejl till oss:)


Hej,

 

Jeg har väret på fisketur i Danmark med Sören og Far.

Jeg fangede 6 fisk, men 2 var for små så dem smed vi ud i vandet igen.

Far fangede kun 1 fisk og Sören fangede 2 fisk.

 

I aften skal vi spise stekt hornfisk hos farmor og farfar.

 

Kram fra Calle

 

haha gulligt:) han är snart 7 men han är duktig på att skriva (även på datorn) men mejlet är skrivet på en svensk dator ser jag nu:D haha och lite svendanska ord också:) lille plutten<3


Kram elle

Av Elin - 15 maj 2010 15:45

tjjaaabaa:)


Nu har jag solat så länge att jag kommer få solsting om jag solar 1 minut till! men jag har blivit riktigt brun,tycker jag. och det känns bra att inte behöva börja från ruta 1, jag är fortfarande lite brun efter Kap verde:)

nu ska jag bara vara i mitt rum och typ lyssna på taylor swift:)


Love Love Love

elle

Av Elin - 15 maj 2010 13:37

Drew Hardwick, killen som Taylor skrev Teardrops on my guitar om, har gift sig? För ungefär en vecka sedan gifte han sig och hade Alice In Wonderland tema! Vi får väl säga grattis!? :D

Haha dock inte Tyler Hilton som spelar Drew i hennes musikvideo, fast det kanske ni fattar ;)


Love Love Love

Elin

Av Elin - 15 maj 2010 13:20

hejhej:)


Nu har jag solat i nästan 2 timmar tror jag:) men jag ska snart ut igen och sola ryggen:) det enda dåliga är att mitt hår kommer blekas, jag vill ha det mörk det är mörkare än någonsin tack vare den  långa vintern, men det hör ju till sommaren att ha ljusare hår så aja...:P


Kram elle


från Ohio 28 mars, älskar hennes klänning<3

Klicka för stor bild

Av Elin - 15 maj 2010 10:15

God morgon!


idag är det ju värsta sommardagen! sol och jättevarmt, jag har linne och kjol på mig:D Wiiiiiiiiiii!!!!:)

idag ska min kusib komma hem från sitt landställe men hon ska typ springa innan och jag vet intr om jag kan det för all pollen (det går bra att springa tidigt på morgonen eller sent på kvällen men inte mitt på dan) så vi får se om jag ska följa med.

jag ska ut i solen och spla iallafall:P


Kram elle


sommar/vår <3

     

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards