elinelvira

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Elin - 21 maj 2010 17:15

lyssna på det här! as coolt en snubbe har klippt ihop massor v låtar till en sång! det är jätte häftigt och Taylor Swift är med i slutet:)



kram E

Av Elin - 21 maj 2010 14:45

Hejhej:)


En interessant dag idag :)

det har kommit ut en NY Eclipse Tv spot. det är när Edward och Jake bråkar. jag tycker att Edward inte ska vara så arg, i boken hotar han honom mer och Bella ska vara jättesur på Jake, gillar inte att de gör Jake till superhjälten, DET SKA VARA TVÄRTOM!! men annars så är den bra och jag gillar Charlies min när Jake säger " I kissed Bella" haha:)


Kram E


här kommer den:)

Av Elin - 21 maj 2010 08:00

God morgon:)


Igår syde jag och mormor på min klänning och nu är hela livet klart och vi har börjat på själva kjolen:) idag har jag No läxfehör så det är inte så kul men det är jättefint väder så aja:) och så har jag sovmorgon idag, skööönt:)


jag ligger efter med Eclipse uppdateringen, det kommer så mycket nu när det snart är premiär:) här är iallafall lite


Riley+ newborn

Volturi

kan det här vara tält scenen och fest scenen? det återstår att se^^

David Slade twitter bra att filmen snart är klar

och en NY eclipes TV spot:)


Vad tycker ni om allt det här?


Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards