elinelvira

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Elin - 29 maj 2010 19:00

 Courteney Cox, David Schwimmer, Jennifer Aniston, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry in


 Courteney Cox, David Schwimmer, Jennifer Aniston, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry in


 Courteney Cox, David Schwimmer, Jennifer Aniston, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry in


 Courteney Cox, David Schwimmer, Jennifer Aniston, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry in

Bästa Tv serien ever!



Av Elin - 29 maj 2010 18:46

hejhej:)


Nu har jag och min lillebror gått/ cyklat till Willys och köpt godis, eller jag skulle ha köppt nautrgodig som man plockar själv, men det finns bara på ICA så jaja det blev vanligt godis, lite buttert men men:D


Ikväll ska jag nog bara mysa med familjen och se på en bra film:) ( det kommer mer innlägg idag bara så ni vet)


Kram E



Av Elin - 29 maj 2010 17:03

jag har ganska tråkigt så nu ska jag hitta på nått roligt^^


E

Av Elin - 29 maj 2010 16:19

Hejhej:)


Nu har jag sorterat alla mina Twilight bilder på datan, förr var alla i en mapp, men nu är det en mapp om heter twilight och i en finns alla andra mappar som tex mapen " Robert pattinson" eller mappen " New moon" så smart för nu kan man lätt hitta de bilder man vill ha^^


Jag har bara suttigt vid datorn idag så jag ska läsa lite nu och sen kanske skriva lite mer på min bok:D


Kram E


Alla vanity fair bilder har en egen mapp, för de är mina favos

Av Elin - 29 maj 2010 14:48

Jag har gjort om den lite:)

Kram E

Av Elin - 29 maj 2010 13:01

Hejhej:)


Nu har jag laddat upp massa nya bilder från igår på min andra blogg, hehe med bara bilder:) De är alla från igår, klicka här! för att komma dit,

 först var det jag och min kompis (hon döpte den och gjorde disagnen,) men sen hoppade hon av så nu är det bara jag, och jag fattar ingenting, jag vet inte hur man sätter dit sin header eller hur man gör nått, så det är därför den inte är så jöttefin^^

men alla bilder där har jag tagit:D


Kram E


  


Av Elin - 29 maj 2010 11:22

God morgon:D


Idag tog jag sovmorgon och det var riktigt skönt, annans brukar jag gå upp runt 9 men idag blev det lite senare:)


MTV Movie awards ska gå av stapeln och Robert och de andra ska ju självklart vara där men här kommer en liten rolig video som är en promotion:D

Less spelas av Tom crruise, haha och det ser ut som Rob håller på att börja gråta i mitten:D



Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards