elinelvira

Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 30 maj 2010 22:38

Nu har jag duschat och laggt fram halva min outfit som jag ska ha i morgon, hehe men än så länge är det bara jeansen som är framm laggda, mina mörka favos från Salt:) hehe jaa, det var ju iallafall bra:D


Imorgon ska jag skriva på mnin bok och så ska jag springa, skönt att man kan göra sånt nu på veckdagarna när vi inte längre har fler läxor eller porv:)


Sov gott alla söta!


Kram E


taylor swift är omslagsflicka på tidningen Marie Claire, älskar hennes hår:) haha som vanligt då

Klicka för stor bild

Av Elin - 30 maj 2010 20:34

hejhej:)


Idag har och några släktingar haft morsdag middag så det blev 3 mammor att fira:D skoj skoj, nu sitter min kusin i min sägn och ser på HSM 2 haha den går på Tv och jag sjunger med i alla sånger, HSM var mitt Twilight förr, fast Twilight har hållt i sig mycket längre:D

Nu har jag kommit typ 1/4 del av boken, såååååååå spännande, fast dumma jag har läst slutet och då berättade Livias (inte hon som jag lånar boken av)  att en sak händer och jag typ började nästan gråta, så sorgligt, men mer säger jag inte, utom att den är skit bra:D


såååååååååå bra! måste...läsa...nu!


Kram E

Av Elin - 30 maj 2010 15:15

hejhej:)


jag har solat ett tag nu, och min ben har blivit ganska bruna:) jag vågar/vill inte sola magen för vi har några släktingar som bor hemma hos oss ( mina kusiner bor i deras hus och det är en lång historia:) )så det får ag göra i sommar då. Jag var tvungen att gå in för pappa klipper gräset så mina ögon är nu helt rödkantade och jag sitter och gråter varvätska (var det för mycket info?) så hehe jaa.. jag har också läst mycket i en bok jag lånat av min kompis den är 800 sidor lång och är 3dje boken i en serie så det är jättespännande:D


Kram E



Av Elin - 30 maj 2010 12:59

hejhej:)


I natt har det varit någon som tagit våran kaninbur!!! all mat och hennes toalett och leksaker och allt är borta, men inte Nina, hon satt ute på framsidan i regnet och vänta på oss, snacka om lojal!! Hon skulle kunnat rymt men nej nej hon satt där. asså det var en stor kaninbur det tar 2 stora männ att lyfta den så man bara aha okej. Våra förra kaniner blev stulna, men inte buren men den här ville de inte ha henne utan bara hennes möggliga ihopptejpade skruttiga bur ( den var jätteäcklig, jag ville aldrig gå nära den!) haha och så tar någon den, lite lustigt! Så vi har köpt en ny fin på Bauhaus( ?) och så har vi snickrat lite på den så den är jättefin nu, men tänk om de tar den också! IDIOTER säger jag bara!!!!


jag är väldigt frustrerad, men nu ska jag sola, visste ni att man kan få solcanser i sverige? det gjorde inte jag fören mamma sa det aldeles nyss, och just det det är morsdag så uppvakta eran mamma, det förkänar hon!<3


Kram E



Av Elin - 30 maj 2010 11:47

God morgon alla söta!


Under morgonen har jag ätigt resten av mitt godis - godis på morgonen är det godaste som finns- och sett på en film på tv. Solen skiner så jag ska väll ut och sola:) jag måste vara brun till skolavslutnigen om 2 veckor, för annars ser jag bara konstig ut i min pigilingröna klänning (Som jag inte blev så nöjd med, men den tog tid att göra så jag får väll ha den på) så jag känner mig sommrig och har på mig en klänning visserligen så är den grå men men:D


Kram E


och Grattis i efterskott till Justin Chon (Eric från twilight) som fyllde 29 år igår


Av Elin - 30 maj 2010 01:27

Hejsan:)


Nu har jag sett ESC och äntligen vann en bra låt, haha jag tyckte den var skit bra:)

lite udda röst och hemskt engelsk uttal, men det var bara charmigt och låten var bra!


Efter det nördade jag sims och nu såg jag hur mycket klockan är så sov gott:)


Kram E



Av Elin - 29 maj 2010 19:00

 Courteney Cox, David Schwimmer, Jennifer Aniston, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry in


 Courteney Cox, David Schwimmer, Jennifer Aniston, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry in


 Courteney Cox, David Schwimmer, Jennifer Aniston, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry in


 Courteney Cox, David Schwimmer, Jennifer Aniston, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry in

Bästa Tv serien ever!



Av Elin - 29 maj 2010 18:46

hejhej:)


Nu har jag och min lillebror gått/ cyklat till Willys och köpt godis, eller jag skulle ha köppt nautrgodig som man plockar själv, men det finns bara på ICA så jaja det blev vanligt godis, lite buttert men men:D


Ikväll ska jag nog bara mysa med familjen och se på en bra film:) ( det kommer mer innlägg idag bara så ni vet)


Kram E



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards