elinelvira

Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 28 maj 2010 20:43

Taylor uppträder med låten Ain't nothing bout you på  Brook & Dunn: The Last Rodeo Concert det är inte hennes låt så hon gör bara en cover, och hon gör den galet bra, skit bra frammträdande!



Kram E

Av Elin - 28 maj 2010 20:20

Hejhej:)

 

Nu har jag sett Starstruck på Disney Channel:P haha den var fatkist bra och den var rolig:D

 

Resten av kvällen vet jag inte vad jag ska göra, hmm kanske se på tv.. haha nej jag vill göra något roligare, kanske skriva på min bok, fast det har jag redan gjort idag så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag hittar nog på nått snart hoppas jag:D



Hahah älska Disney Channel!

Av Elin - 28 maj 2010 18:24

hej hej:)


Idag hade jag tänkt ut och springa, men jag vet inte om jag orkar, får väll nöja mig med några situps:)


Jag hittade en bild på något som jag tror ska vara en framsida av något inom Eclipse, kanske albumet tror jag:)


vad tycks?


Kram E

Av Elin - 28 maj 2010 15:54

sa mamma till mig igår. jag bara "WHAT!!!"

och då sa hon - "nää jag bara skojade, men skulle inte du vilja bo i blekinge"?

joo svarade jag

" Jag eller morfar då, har hittat en jättefint hus med precis så många rum vi behöver, det är jätte fint" men det ligger i Ronneby" (jag vet vart Ronneby ligger, jag flög dit ensam från Arlanda när jag var 10 år:O :D)

"okej ööö men jag vill inte flytta mamma"

" nej men det ska vi inte , men vi kan väll kolla" och så hittade vi 3 fina hus i blekinge kommun och några i skåne och typ 2 i småland och alla var så fina, helt gudomliga!:P

typ ett hus i Olofström var jättefint, dit vill jag flytta!!!!lite lantligt och fint så där, jag är inte så säker i vilket landskap det ligger i men om någon vet så kommentera gärna, för man borde ju veta vart ens framtida hem ligger;P


haha nej men jag vill inte flytta så långt bort/ ned, stockholm förorten är perfekt för mig och jag har ju släktingar i Danmark men jag förstår verkligen inte skånsk/ småländsdialekt jag gör verkligen inte det!! omöjligt!! det är inte alls som Danska:P


haha det var roligt och jag fick verklgen en chock:P men jag kanske flyttar dit när jag blir stor you never now:D


Kram E


jag skulle aldrig kunna skiljas från er

   +

några andra...<3

haha mitt gapflabb är så bäst

Av Elin - 28 maj 2010 15:38

Du skulle bara våga flytta!! grr (morr) om du ska flytta någonstans så är det närmare mig! FYY Elin! fyy! Tänk aldrig så igen!!! (Inde ens när di blir äldre) !!!!!! Grrrrrr (morr igen)

LO om "Vi ska flytta..."
 
Svar:
haha okej jag lovar:) mamma har bott i den här kommunen hela sitt liv ( förutom 1 år i Amerika) så varför kan jag också inte göra det, jag älskar att bo här:)
 jag flyttar in i grann huset, blir du nöjd då? då kan vi ha en lina mellan våra fönster och hitta på bus som vi ska utöva på Froj:D haha fett kul^^
Kram E
aldrig flytta låter bra, men då måste ni också lova det så jag inte blir ensam^^
  
Av Elin - 27 maj 2010 22:27

Nu ska lilla jag sova, är jätte trött. och i natt ska lilla Alex sova hos mig men han kommer börja gny i natt så då släpper jag ut honom.

 

Kram E


2. Taylor Swift börjar bli en expert på söta klänningar! Den här rosa klänningenser så söt och oskyldig ut på henne, även om ryggen är helt öppen och ganska avslöjande. Hon har en sådan speciell stil!

söta Taylor Swift i en söt klänning

Av Elin - 27 maj 2010 21:59

Hejhej


nu sitter jag och kollar på ESC och jag tycker Sverige och Danmark är bäst hittills, asså jag svär att jag är likgiltig (eller vänta kan man ha det ordet där?) de är ju bäst:)

Cypern är ganska bra också, gillar hans röst:)


Idaghar det kommit ut en NY Eclipse tv spot och den heter "Starting"



Kram E

Av Elin - 27 maj 2010 21:12

Hej hej:)


Rachelle Lafevre är med i PSA som är  välgörenhet för hundar och när jag ser det här så tänker jag på Texas, vi tog hannd om honom för han skulle avlidas men vi tog hand om honom, videon är jätte fin och det gör lite ont i hjärtat av att se hundarna så vanskötta!


och nu går ESC kvalet på 1 an:D Anna är ju med och tävlar:P



Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards