elinelvira

Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 19 maj 2010 20:00

twilightmovienight

Mellan den 29-30 juni ordnar SF Bio och Nordisk Film TWILIGHT MOVIE NIGHT, en maratonvisning av TWILIGHT och NEW MOON som avslutas med den allra första publika visningen av ECLIPSE.

 

TWILIGHT MOVIE NIGHT är ett unikt tillfälle att se de två första filmerna i Twilight-serien på bio igen samt dessutom se den nya filmen THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE på en exklusiv smygpremiär.

 

Biljetterna till TWILIGHT MOVIE NIGHT släpps den 2 juni.

 

TWILIGHT MOVIE NIGHT äger rum i följande städer den 29-30 juni:

- Gävle

- Göteborg (Filmstaden Bergakungen, Biopalatset)

- Helsingborg

- Jönköping

- Karlstad

- Linköping

- Luleå

- Lund

- Malmö

- Norrköping

- Stockholm (Filmstaden Heron, Rigoletto, Filmstaden Söder, Filmstaden Vällingby, Filmstaden Camera, Filmstaden Grand på Lidingö, Filmstaden Sickla, Filmstaden Kista, Saga)

- Sundsvall

- Umeå

- Uppsala

- Västerås

- Växjö

- Örebro

THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE har biopremiär över hela landet den 30 juni.

 

det här snodde jag från twilightsweden^^


jag tror jag ska gå på den här:) eller det beror på när den visas:D fast hoppas att jag får gå så sent!


Kram E

Av Elin - 19 maj 2010 19:56

wiiiii!! det har kommit ett nytt klipp med Rosalie och Bella! jättebra! men det är ju lite spoilers så om man inte vill se så ska man nog inte göra det, men klippet "avslöjar" inget viktigt:)


Nu ska jag göra Svenska:)



kram E

Av Elin - 19 maj 2010 19:45

hejehej:)


tidigare idag skrev jag om att Kristen Stewart var på NYC MET galan nu såg jag en bild och då med Taylor swift som var där! och jag älskar hennes klänning också! om jag fick byta garderob med en kändis så skulle det helt klart vara Taylor swift!


Taylor Swift

jag kanske ska ha den här klänningen på skolavslutningen då;)

 

Kram E

Av Elin - 19 maj 2010 17:46

hejjhej:)


Nu sitter jag och gör spanska, en hel scen ska vi översätta! väldigt jobbigt men jag är ungefär halvvägs:) sen ska jag plugga No och SO , svenska och lite annan spanska! det är bara 3 veckor till sommar lov men det är så mycket att göra! aja det är väll bara att hugga in på läxhögen:D


Kram E

Av Elin - 19 maj 2010 17:15

hejhej:)


ska snart göra mina läxor, har ett No läxfehör på Fredag, men först ett inlägg:D


Kristen Stewart hade på sig den här blåsan på NYC MET galan vet inte riktigt vad det är för nått men jag antar att det är en sårts gala-Nähä! jag tycker iallafall att det är en typisk Kristen klänning and me like:D


jag gillar den faktisk, kanske inte i början men efter ett tag så bilr den riktigt snygg:)

Kristen Stewart

 

Vad tycker du?

 

Kram elle

Av Elin - 18 maj 2010 20:12

hejhej:)


Nu sitter jag och översätter min spanska text, det går bra bara att jag inte hittar ett ord på datorn, det bara finns inte! så aja, men om man vet vad " Atchuum!" beryder så kommentera det gärna!:) jag har inte gjort något specilellt idag, en vanlig varm solig dag bara:D eller jo idag sjöng vi singstar på musiken, lite skoj:)


ska göra NO nu:)


Kram E


lite nya eclipse sceener:) Wiiii:P bra grejer kan jag säga:D

Av Elin - 18 maj 2010 16:45



StepUp.jpg Step up image by thousand_miles

från step up<3

Av Elin - 17 maj 2010 22:22

God natt:)


Imorgon kommer jag nog inte blogga så mycket, massa läxor jag inte gjorde idag så jag antar att jag får skylla mig själv, men jag orkade verkligen inte, gjorde lite engelska det var den enda:P men nu ska jag sova, ska bli skönt kan jag säga:D


Kram E


Den här gjorde jag idag:) tog lite tid kan man säga:P

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards