elinelvira

Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 15 maj 2010 15:45

tjjaaabaa:)


Nu har jag solat så länge att jag kommer få solsting om jag solar 1 minut till! men jag har blivit riktigt brun,tycker jag. och det känns bra att inte behöva börja från ruta 1, jag är fortfarande lite brun efter Kap verde:)

nu ska jag bara vara i mitt rum och typ lyssna på taylor swift:)


Love Love Love

elle

Av Elin - 15 maj 2010 13:37

Drew Hardwick, killen som Taylor skrev Teardrops on my guitar om, har gift sig? För ungefär en vecka sedan gifte han sig och hade Alice In Wonderland tema! Vi får väl säga grattis!? :D

Haha dock inte Tyler Hilton som spelar Drew i hennes musikvideo, fast det kanske ni fattar ;)


Love Love Love

Elin

Av Elin - 15 maj 2010 13:20

hejhej:)


Nu har jag solat i nästan 2 timmar tror jag:) men jag ska snart ut igen och sola ryggen:) det enda dåliga är att mitt hår kommer blekas, jag vill ha det mörk det är mörkare än någonsin tack vare den  långa vintern, men det hör ju till sommaren att ha ljusare hår så aja...:P


Kram elle


från Ohio 28 mars, älskar hennes klänning<3

Klicka för stor bild

Av Elin - 15 maj 2010 10:15

God morgon!


idag är det ju värsta sommardagen! sol och jättevarmt, jag har linne och kjol på mig:D Wiiiiiiiiiii!!!!:)

idag ska min kusib komma hem från sitt landställe men hon ska typ springa innan och jag vet intr om jag kan det för all pollen (det går bra att springa tidigt på morgonen eller sent på kvällen men inte mitt på dan) så vi får se om jag ska följa med.

jag ska ut i solen och spla iallafall:P


Kram elle


sommar/vår <3

     

Av Elin - 14 maj 2010 23:34

god natt:)


jag får inte använda datorn så här sent men regler är ju til för att brytas;) jag skulle bara säga att jag ser på American pie (vet inte vilken inte 1 iallafall) men den är snart slut och jag är jättetrött::)


ett citat jag typ "hitta på" kände mig lite poetisk:)


"I hate missing you!"


Kram elle


Av Elin - 14 maj 2010 21:12

hejsan alla gulliga<3


Nu har jag sett på talang, orkar inte se hela:P min storasyster har gått ut till några kompisar så nu har jag ingen att spendera fredags kvällen med, aja jag får väll sitta här, för alla andra är väll redan ute antar jag:/ :D


kram elle



jag vill se Remember me! ska köpa den när den kommer på Dvd:D

Robert Pattison myser med mystisk blondin?!

Av Elin - 14 maj 2010 19:52

Tjaa


Jag lyssnar på Miley Cyrus just nu, har faktiskt börjat gilla henne, lite skojsigt:)

men snart börjar Talang så det ska jag nog se på, eller jag ska se på det:p

jaa det finns inte så mycket mer att säga:)

toodells..:D


Kram elle


bra eller dålig? hmmm..?!

Av Elin - 14 maj 2010 19:34

tjaba alla balla:D


haha det rimmar, nästan:)


Nu har jag gjort en ny omröstning-äntligen ;)


resultatet från den förra:


Är New moon bättre än Twilight?

Ja såklart!  
  48.3 %
Nej Twilight rocks!  
  11.5 %
Båda är lika bra  
  28.7 %
Har inte sett dem.  
  8 %
Twilight och New Moon suger.  
  3.4 %

det var 87 st som var med:D tack så mycket men nu får ni börja rösta på den nya omröstningen! tänk att nästa hälften av de som röstade tyckte att New moon var bättre än Twilight, det var lite skojsigt:D


Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards