elinelvira

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Elin - 9 juni 2010 20:45

Taylor och hennes Grammys:)


Kram E

Av Elin - 9 juni 2010 15:08

hejhej


se vad jag hittade:





SAMMLARKORT!! :) och de är helt nya bilder också:) gillar den med Edward bäst^^ haha nähä:) fast den första är också söt:D


Kram E

Av Elin - 9 juni 2010 14:58

Hejsan!


Taylor hade sin sista FEARLESS konsert igår kväll i Foxboro, MA på Gillette Stadium med ungefär 55,000 fans i publiken! Det var en perfekt slut på sin konsert  tyckte jag- och som extra spelade hon också Jump then fall :) hittade inte ett klipp från det, men kanske lägger upp det senare + några bilder.



Detta twittrades för några timmar sedan av @taylorswift13

från konserten:) älskar hennes 13!

Klicka för stor bild

vad synd, jag som skulle vilja gå på den^^



Kram E

Av Elin - 9 juni 2010 14:47

hejhej:)


Idag har min klass haft klassdag ioch vi åkte in till Stockholm city och hade typ kamera grej, vi skulle hitta olika saker , byggnader, parker, mm, och fotra dem, det kanske låter kul men det var det inte, bara lite i början men kartan var helt sjukt dålig och det var för svårt, haha nu känns det som att jag stinker avgaser men det gör jag såklart inte^^


Det har kommit ut ett helt nytt Eclipse klipp och jag tycker det är bra, förutom det Bella säger i slutet, det gär mig galen, gillar inte  Jake! :/ :)



vad tycker ni?


Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards