elinelvira

Alla inlägg under juni 2010

Av Elin - 4 juni 2010 16:15

hejhej


jag har lite brottom och är lite stressad, jag måste börja packa till Tofta och köpa bikini och hälsa på farmis och köpa present till min lillebror som fyller år på måndag gå på 2 gudstjänster till, va neeej jag har ju ingen anledning att vara stressad!:D så det är bara att sätta igång:)


hihih dagens bilder, man blir så glad av att se på de här^^ de är Kristen Stewat och de är till Flunt:) Hope you like it

Av Elin - 3 juni 2010 17:15

igår var en händelserik dag, och jag hade mycket skoj:D

nu går alla och städar hemma så jag kanske ska hjälpa till jag med^^


här kommer en härlig bild på twilight gänget:)

Click to view full size image

<3

Av Elin - 2 juni 2010 15:45

DU ÄR BÄST BÄSTAVÄNN! ÄLSKAR DIG TILL THE END<3


kram E


Av Elin - 1 juni 2010 22:18

god natt


Idag har varit en underhållande dag, jag har haft så mycket kul, det är helt sannslöst!haha min syster kom hem lite full, haha men det är ju normalt de har ju åkt flak men det var super kul! men alla dagar tar slut-tyvärr och imorgon är det skolan som gäller-tyvärr, haha nej men det ska bli kul att höra om idag, de har disekerat typ gris hjärta och jag har oroat mig över det sen i oktober men så visade det sig att min (för engångskull) kära syster tog studenten den dagen och att jag skulle vara ledig, titta då var det problemet löst:D haha jag måste verkligen sluta oroa mig för saker (jag ororar mig för allt! om tex mamma säger att hon ska vara hemma kl 3 och så är klockan 10 över då kan jag få för mig att hon jar dött i en bilolycka och att jag kommer gråta på hennes begravning och så, och sen när hon väl kommer hem så mår jag bra igen, haha weird jag vet!:D) som min kamera tex, just nu är jag helt freakad för att jag inte kommer att ha någon kamera på Gotland ( min dumma kusin tog sänder den! inte med flit då<3) men jag vet att det kommer lösa sig tillslut, fast det kommer det inte..... ååå jag hatar mig själv för min ångest! nu ska jag sova och försöka sluta oroa mig (yeah good luck!) :P


Kram E


  

tagen med min superfina kamera, hihi den är inte så fin men väldigt älskvärd!

:(

Av Elin - 1 juni 2010 19:51

hejhej:)


Nu har nästan alla gäster gått, bara min ena farbror och hans fästmö, och hennes kompisar är kvar och jag tror min ena storkusin är här också men jag vet inte riktigt:)


Min kamera har gått sönder, min kusin tappa den, så jag vet inte vad jag ska göra! jag fotar seriöst varje dag och jag älskar den kameran! så jag känner mig redan rastlös och jag börrjade faktiskt gråta (när de gått) men pappa lova att vi ska lämmna in den imorgon om vi har tid:( min stakars gammla kamera om du inte överlever så vila i frid....:(


Kram E

Av Elin - 1 juni 2010 12:36

Nu ska vi åka till skolan där hon går och de ska ha sitt utspring:) ska bli så kul:D


Kram E

Av Elin - 1 juni 2010 11:07

hejhej:)


Taylor Swift ska vara med på någon Country music konsert och är här en liten trailer till den:)



skulle var kul att se är hon uppträder:) ska leta lite på youtube och kanske hittar jag den:)


Kram E

Av Elin - 1 juni 2010 10:17

hejhej:)


Nu har jag hjälpt till att skära tomater och sätta mozzarella på dem och sätta dem i en tandpetare och sen på ett fat, hehe det är vad jag har gjort den senaste timmen:) Min syster har haft en champangefrukost med sina närmaste vänner, de var nog ca 10 st inkluderat med henne så det var kul, men vi var bannlysta på terassen under hela morgonen^^ hihi men nu har det gått och vi är snart klara med allt, och jag vill verkligen sätta på mig min klänning men först ska jag måla naglarna:D


Kram E


  

hihi jag älskar den här bilden^^



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards