elinelvira

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Elin - 1 juli 2010 23:41

God natt


Idag har jag varti duktig och uppdaterat mycket, eller 5 innlägg är ganska bra iaf:D

Famijen har haft lite mys med popcorn och film men nu är timmen sen och jag ska sova:D eller så på film i sängen, New moon tror jag att det blir, eller kanske Eclipse boken...?! mycket svårt val, "decisions ,decisions..." hehe vem säger det?Nån som kan sin Twilight saga?!;)


Nu ska jag iaf stänga av datorn:)


Kram E


.....?!^^

Av Elin - 1 juli 2010 15:32

hejhej


Nu har jag äntligen hittat typsnitten som Twilight karaktärerna har:) och själva twiligth typ snittet, så det är lite roligt att jag fann dem. Nu ska jag pyssla lite i mitt rum, börja läsa en bok och sen se på film:D så nu är resten av dagen klar^^


Kram E









så ser de ut:)

Av Elin - 1 juli 2010 14:48

hejhej


nu har jag ätigt lunch och sutigt och gjort om några scraps, det går väll så där. så jag hade tänkt att börja på min bok (jaa i år igen ska jag försöka skriva en bok) men jag vet inte hur jag ska börja, början är det svåraste tycker jag handlingen och slutet och titeln är klar men inte början, sjukt svårt är det, men om någon har en idee så snälla hhälp mig! :D


Kram E


2 hjärnor är bättre än en!! :D

Av Elin - 1 juli 2010 14:05

alla som betyder nått för mig finns i denna scrap, dock finns inte alla med tor jag^^ hehe så om du känner att du borde finnas i denna scrap så säg till så sätter jag in dig! <3

Av Elin - 1 juli 2010 13:35

Här kommer en video som "presenterar" de nyfödda vampyrerna, jag tycker den är jättebra:D

Av Elin - 1 juli 2010 10:43

god morgon


jaha då är det 1 Juli då, tiden går snabbt måste jag säga:) Igår var det ju Eclipse premiär och allt, jag hoppas att alla som såg den inte blev besvikna, jag blev inte det så hihi:)


Idag skulle min familj åkt vår årliga tur till Danmark, men min ena hund har feber och har en infektion i fram tassen så vi kan inte lämnna honom här eller ta med honom så vi är fast i Sverige:) lite bra för det ska bli jätekallt i Danmark typ 17 grader och imorgon ska vi ha 32 grader här i stockholm så det känns lite onädigt^att åka^^


Nu ska jag byta om och sen så ska jag städa mitt rum:)


Kram E


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards