elinelvira

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Elin - 2 juli 2010 23:45

Heeej


sorry men jag har varit lite upptagen idag, vi har badat och jag har köpt present till min kompis som fyller år om lite mindre än 2 veckor:) så jaaa, men innlägget blir kort


Jag började läsa Bellz blogg, i kanske 2 månader innan jag själv började blogga. Alla hade Blogg.se så jag ville vara lite udda och längst ned på bloggsidan så står det typ " skapa en gratis blogg" och jag tvekade i 2 dagar innan jag kunnde se mig själv som en bloggare så efter 2 dagars tvekande så tänkte jag " äsch, man lever bara 1 gång" och så klickade jag, och nu sitter jag här:) så Ett stort Tack till Bellz som faktiskt inspererade mig till att börja blogga:D <3

 

Nu är timmen sen och jag ska sova, imorgon ska jag till Gröna Lund, men det kommer kanske 1 eller 2 inlägg senare på dan:)


Kram E

Av Elin - 2 juli 2010 12:25

Hejjj!!'

 Idag är det 1 år sen jag startade denna blogg! tänk, ett helt år! det är lite sjukt, jag kom ihåg när jag bestämmde att nu ska jag börja blogga och jag kommer ihåg hur den första designen såg ut! Senare idag kommer det ett inlägg om varför just jag började blogga och vart jag fick insperation ifrån^^ kanske lite tråkigt men aja och så kommer det kanske en filmresention, för mamma har hyrt Harry Potter 6 :D jag vet, jag har inte sett den och det är inte så bra:)


Kram E



Första bilden jag la upp^^

  

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards