elinelvira

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Elin - 17 juli 2010 23:21

sov gott:)


Nu ska jag sova, eller läsa först sen sova, fast först ska jag ladda upp lite bilder som ni får se imorgon:)


Kram på er alla sötnosigaste människor<3 och en extra stor kram till Froj som är i USA i en vecka till, USA kan skratta sig lyckliga....:(  <3


SOV GOTTTTTTT:) och hoppas jag inte drömmer en ny mardröm i natt, Wanna bee Bella?:)


Kram E


Ps: imorgon fyller min stora syster 19 år!!! jag kommer ihåg när hon var typ 11 då var jag  7 shit va det var länge sen.....haha<3



Av Elin - 17 juli 2010 22:54

hejhej


Nu har jag nördat dator ett tag så jag ska nog gå ned och så på filmen de andra ser på, men först ska jag lägga upp den här superbra videon när Kristen snackar lite om breaking Dawn, hon berättar också att studion hade erbjudit henne massa olika saker för att inte klippa sitt hår (hon klippte det för The Runaways så hon har en peruk i Eclipse) men hon sa att hon ska ha sitt eget hår i BD    “I’m not going to have a wig in the next one–I’m just going to have my own hair”

 som alla nog redan vet så ska B.D spelas in nu i höst och vinter och ha premiäär den 18 november 2011:)

 

 

den här är video är riktigt rolig och jag skrattade många gånger:)


Kram E

Av Elin - 17 juli 2010 21:57

tjjaaaa!!


Nu har jag sett på den sista vänner cdn, nu har jag alla 10 säsångerna, vad ska man nu önska sig när man fyller år? jag har fått en vid födelsedagen och vid julafton väldigt många år:)


För átt byta ämne totalt,Här är 2 Twilight videos från Bellz blogg. Förts så gillade jag den fördsta mest men nu vet jag faktiskt inte vilken jag gillar bäst, antar att jag för en gång skull gillar nått lika mycket^^



vilken gillar du bäst?



Kram E




Av Elin - 17 juli 2010 21:02

hejhej:)


det blir ingen utvädering idag men kanske i morgon:)


just nu sitter jag här i sängen med datorn i knät och sen på vänner, det sista avsnittet, man gråter alltid när man ser det så haha jah är iaf förberädd:)

jag har en lite pause nu för kussen ringde och vi snackade killproblem i 30 min ungefär och nu skriver jag det här men ska fortsätta med Friends:)


Kram E¨


så söta<3

Av Elin - 17 juli 2010 19:35

hejsan!!!!!!!!!!!!!!!


nu är jag hemma och det är så skönt kan jag säga, senare idag kommer det kanske en semester utvädering eller nått men nu ska jag bara öga igenom alla kommentarer (svarar på dem sen) packa upp och gå in på facebook och Bellz blogg :) 2 veckor utan dator är verkligen för mycket (internet funkade inte vart vi än kom-.-)


Kram E


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards